1

Hej jag hittade den här Reparationshandboken när jag sökte efter hjälp med min Typ 1.

www.vwfiv.se/rephandbok.htm

Den är jätte bra och lätt att förstå.

2 Senaste redigerad av Björn J. (2015-04-06 11:53:26)

Ja den är bra! personen som lagt ut den på nätet borde premieras.
Ursprunget är en bok från 1970-talet, tryckt på ett material som kallas för "papper" och hade nån slags ringpärm. Man hittar ibland dessa på antikveriat och bokaktioner, och dom brukar bara väl tummade av oljiga fingrar, och dessutom rätt så dyra.
Jo den är enkel och lika pedagogisk som en byggbeskrivning för nån legobyggsats, från Duplo...

"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."

3

Om man kollar lite på forumet först så finns det redan en tråd i How to-sektionen om detta
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=23303

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

4

Ja Svwerker den fanns innan hur tror du jag hittade den? Men den var upplagd 2013 och jag ansåg att ju fler som hittar sidan desto bättre för alla. Det är nog fler än jag som är nybörjare på Vw och letar efter hjälp med sina bilar. Då bör man sprida all info som man hittar eller besitter för att hjälpa till att bevara dessa ikoner för framtiden.

5

Hade inte koll på att denna fanns upplagd, tack för tipset  ICQ/ab

SÄLJER VW-DOFTGRANAR PÅ TRADERA! https://www.tradera.com/profile/items/4 … ill-sankan
Går bra att kontakta mig via PM om man är intresserad!

6

mattes64 skrev:

Ja Svwerker den fanns innan hur tror du jag hittade den? Men den var upplagd 2013 och jag ansåg att ju fler som hittar sidan desto bättre för alla. Det är nog fler än jag som är nybörjare på Vw och letar efter hjälp med sina bilar. Då bör man sprida all info som man hittar eller besitter för att hjälpa till att bevara dessa ikoner för framtiden.

Hade varit bättre att lägga ett svar i den tråden och lyft den. Den ligger i rätt sektion och varför ska det finnas fler trådar om samma sak?  Detta är ju inte off topic men möjligen babbel.☺

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G