1 Senaste redigerad av Jimmier (2015-08-05 17:27:39)

Hej.

Söker diverse delar till min notchback -63.

Komplett dragkrok

Tändningslås

Framskärmar, med "tuttblinkers, gärna med blinkersinsatsen också.

Original framstolar, färg spelar ingen roll men helst blåa.

"Kromprydnad"/Handtag, motorhuv bak

Bor i Västerås. Men det går att skicka annars rör jag mig ganska mycket i jobbet så det löser sig.
Jimmie
Nollsjutre-7681631

2

Hejsan!

Hittar Du inte på närmare håll så har jag ett par framstolar från en 1966, i stora drag samma stol som i 1963, med riktigt dålig vit klädsel. Det finns även originalratt i bra skick. Ratten kan väl skickas, men stolarna ser jag helst att de hämtas på plats, kanske nån gång under sommaren? Eller om Du känner nån som ska köra Rally Gotland och kan ta dem med sig?

Maila vid ev intresse!

MVH: Hella

Typ 1 1956, Typ 1 Sunroof 1961, Typ 14 Karmann-Ghia Cabriolet 1967, Typ 2 Pick-Up 1966, Typ 3 Fastback 1969, Typ 34 Karmann-Ghia Sunroof 1963
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)

3

Hella skrev:

Hejsan!

Hittar Du inte på närmare håll så har jag ett par framstolar från en 1966, i stora drag samma stol som i 1963, med riktigt dålig vit klädsel. Det finns även originalratt i bra skick. Ratten kan väl skickas, men stolarna ser jag helst att de hämtas på plats, kanske nån gång under sommaren? Eller om Du känner nån som ska köra Rally Gotland och kan ta dem med sig?

Maila vid ev intresse!

MVH: Hella

Hej.

Tack så mycket, avaktar ett tag och ser ifall någon närmare har delarna, om inte så hör jag av mig på mejlen!

4

Grabben har dom här, tror dom finns kvar än. Inte heller i ditt närområde tyvärr. Dom har suttit i en 65'a men om det är rätt årsmodell vet jag inte.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=33513

Typ 3 Variant -65

5

Uppdaterat med några fler grejer. Verkar svårt att få tag i stolar, om man inte bot på Gotland Default/lol

6

Jag har en framskärm i Uppsala.

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=28077