En ny tråd jag hoppas ni hjälper mig att fylla med roadmovies,bilder från campingsemester träffar eller annat i bildväg där bilen använts för det den är tänkt för..vi tar väl en så vi kommer igång!
late,
in love,
and a little drunk..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » VW på väg,eller kanske en campingtråd..
En ny tråd jag hoppas ni hjälper mig att fylla med roadmovies,bilder från campingsemester träffar eller annat i bildväg där bilen använts för det den är tänkt för..vi tar väl en så vi kommer igång!
sommar 2014...
Livet !
BRC #3
Min splitt och Thomas gipsy
Fan-Fest 2013
på väg till Skånekåsan
tack för hjälpen med bilden. Det är samma bild nedan som Scrooge lagt upp
på väg till Skånekåsan
Fan-Fest 2013
Här är vi på hemväg i från fan-Fest 2013, tog gamla vägen utefter Vättern (rekommenderas!)
Så kunde man ju besöka (traila...) vad för bil som helst till Jonny & Conny's "All-kind-of-car-meet" i Katrineholm 2013...
Tycker det är roligare att "deltaga" fastän man åker dit för att kolla in alla andra bilar , -)
Bug run classic 2014
Vid en liten sjö i Dalarna.
Bugrun Classic 2013
På väg från Gotland i min baybuss, första och enda resan...hitintills 2011
Nära hemmet, och blivande demonteringen/renovering/förändringen...22 problemfria mil, efter att bussen stått sedan -98
Denna utsikten kommer aldrig tillbaka, då allt som syns på bilden av bilen... är förändrat..
och rutan är tillbaka på Gotland. snart i en annan bay..??!!
.
På väg från Gotland i min baybuss, första och enda resan...hitintills 2011
Nära hemmet, och blivande demonteringen/renovering/förändringen...22 problemfria mil, efter att bussen stått sedan -98
Denna utsikten kommer aldrig tillbaka, då allt som syns på bilden av bilen... är förändrat..
och rutan är tillbaka på Gotland. snart i en annan bay..??!!.
Det slog mig när jag såg skylten att även jag är i Kallinge, förvisso på tillfälligt besök några dagar två ex-gutar i denna världsmetropol alltså
michaelth skrev:På väg från Gotland i min baybuss, första och enda resan...hitintills 2011
och rutan är tillbaka på Gotland. snart i en annan bay..??!!.
Det slog mig när jag såg skylten att även jag är i Kallinge, förvisso på tillfälligt besök några dagar två ex-gutar i denna världsmetropol alltså
Ni har kört vilse båda två!!!
Kom hem med er
.
Boxerville » Bilder & film » VW på väg,eller kanske en campingtråd..
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.