1 Senaste redigerad av Bengt H (2011-06-22 23:17:01)

Kommer att hållas 21-23 juni!! och ja det är midsommarhelgen ICQ/am  ICQ/am  ICQ/am......

......det blir hårda förhandlingar i det Holménska hemmet ICQ/ad

http://www.vw38.de/back.JPG

2

Tror du vi kan göra en samförhandling. Det kan nog blir rätt tufft i Fransson familjen med ICQ/ab

3

Dit ska vi inget snack om saken ICQ/ag

4

Kuus skrev:

Dit ska vi inget snack om saken ICQ/ag

Jag tror det blir mycke snack Default/lol

5

Mohawk skrev:

Tror du vi kan göra en samförhandling. Det kan nog blir rätt tufft i Fransson familjen med ICQ/ab

Ja, kan man kanske remitera ärendet på nån ännu högre opartisk nivå ICQ/ag

6

Då skall jag åka barndoor dit har jag tänkt  ICQ/ag

Alte Liebe rostet nicht!

7

nizekustoms skrev:

Då skall jag åka barndoor dit har jag tänkt  ICQ/ag

Oj oj och jag vill åka buss dit..... Får skynda mig med pickupen nu  ICQ/ab
Men det är alltid bra att jobba mot ett mål, kör hårt med din buss nu.

Jan Jacobsson Borås

8

• 60 mil dit.

• Inskrivet i kalendern.

• Förhandlingar inledda.

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

9

är det denna träffen som har viss ålders gräns på bilar ?  typ sista årsmodell 57 ?  ICQ/ab

eller är det en annan träff ?  ICQ/ab

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

10

Någon som vet var närmsta flygplats dit det går snål-flyg från Sverige. Är sugen på att åka, men inte i gammelbil.

11

kimboow skrev:

är det denna träffen som har viss ålders gräns på bilar ?  typ sista årsmodell 57 ?  ICQ/ab

Japp vet inte exakt årsmodell, det är denna ock Bad Camberg som går vart fjärde år, men personligen annser jag att  denna träff 10 gånger bättre. ICQ/ag

12

Kuus skrev:
kimboow skrev:

Japp vet inte exakt årsmodell, det är denna ock Bad Camberg som går vart fjärde år, men personligen annser jag att  denna träff 10 gånger bättre. ICQ/ag

Typ 1, split och oval, cabbar o specialkarosser upp till 67, typ 2 upp till 67 o alla bilar ska vara original eller i tidstypiskt utförande ICQ/ag  ICQ/ag
sänkta, custade o IDA försedda får kalla handen Default/lol

13

Oj, då skulle man ju varit klar med palten och dratt ner.
Shit va kul det hade varit. Sambon får väl följa med så kanske man slipper diskussion ICQ/ab

Medlem i Halmstad Luftkühlers

14

Ja då får man se till att ha nya puckar på 16 tummarna och glida ner med 51an. Förvarnade sambon redan idag !!!

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

15

Då passar mitt skåp fint där då. Får hänga på orginalfälgar bara.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

16

HenrikL skrev:

Någon som vet var närmsta flygplats dit det går snål-flyg från Sverige. Är sugen på att åka, men inte i gammelbil.

Närmaste flygplats borde bli Hannover, men det är en bit bort.

/Ola

17

Ola skrev:
HenrikL skrev:

Närmaste flygplats borde bli Hannover, men det är en bit bort.

/Ola

5,6 mil är väll inte så långt, plus att det bara är ca 6 mil till folkamuseumet åt andra hållet.  ICQ/ag

18

25hpman skrev:

Du är nog den enda här på Boxerville som kommer in,du får representera oss andra ICQ/ad  ICQ/ab
Kanske ska tänka om och köra original jag med ICQ/ab

19

Fidde skrev:
25hpman skrev:

Du är nog den enda här på Boxerville som kommer in,du får representera oss andra ICQ/ad  ICQ/ab

Mmm, jag med.
Eller inte.   Default/lol

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

20

Fidde skrev:
25hpman skrev:

Nä minst 2 är vi ICQ/ag

21

Får man ta med frun
hon ville följa med

"Besvikelsen över dålig kvalité varar längre
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab

22

Det där med snålflyg från sverige är ingen dålig idé om man är ett gäng som delar på en hyrbil...
Man ångrar lite att man inte körde den prylen till helgens Bad Camberg... Nu har jag suttit hemma sjuk istället... Midsommar är förresten rätt överreklamerat...

Jag har haft nån slags vision om att fixa till en av mina bilar och åka folka ned till denna träff... Vi åkte ju bruksbil sist (ett gäng grabbar) och det var ju inte ens jobbigt... Men i min plan är att ta med familjen och då låta dem åka flyg ned... Vet inte om jag kan få igenom detta dock... Men med tanke på hur fint Hessich är, och att man säkert kan turista på massor av fina ställen i omgivningen är idén inte helt tokig tror jag...

Fast lite orolig för nåt generalras skulle man vara, man är ju ganska många mil hemifrån...

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

23

Nicklas skrev:

Får man ta med frun
hon ville följa med

det får man, men det blir dubbelt så dyrt och hälften så kul

a rainy day in the bus is better than a good day in the office
63 splitbuss 74 bay/porsche dh

24

hehe

larsson skrev:
Nicklas skrev:

Får man ta med frun
hon ville följa med

25

larsson skrev:
Nicklas skrev:

Får man ta med frun
hon ville följa med

Hahahahaha!

Kuus, då får du allt lov att skära upp bussjäveln i småbitar om du inte håller löftet! För nu har du ju outat det på riktigt!

Klart man ska dit! Å, joo, vi är 3 personer här på BW som kommer in!

Bäääängt, hör du vem det är som viskar i ditt öra?
: När öppnar anmälningen dit? Har du koll på det? (Eller någon annan med koll)

Skulle det inte vara lite kul om alla svenskar där nere dansade kring stången (eller bilen?) å dukade långbord med sill å snaps å allt på träffen, då kan tyskarna fundera vad faan svenskarna håller på med.

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden