Under julledigheten roade jag mig med att designa ett par markpostlådor som jag länge velat göra. Då jag tog idén ur eget huvud och inte från någon beställning har dessa två lådor ingen "mamma eller pappa"
Så jag kollar om det är någon som är intresserad av att ha en annorlunda postlåda för att bräcka grannarna i sommar.
Den ena är i form av en bensinpump från Caltex, och den andra är i form av en Coca Cola-kyl.
Lådorna har jag målat med billack och detaljerna är vinylfilm för utomhusbruk.
Lådorna säljs utan monteringssats för det är beroende på hur man vill montera den. Monteringssater finns att köpa i butiker som har Berglunds postlådor i sortimentet. Eller så konstruerar man ganska lätt något eget... Vi är ju inte tummen-mitt-handen-folk här inne 
När det gäller bensinpumpen är tanken att köparens namn skall stå i överkant av "sifferfönstret" som visar volym och pris, på det ställe där det stod REGULAR eller PREMIUM på de gamla pumparna.
På kylen är tanken att köparens namn skall stå under "Drink Coca Cola" enligt andra bilden på kylen.
Framtagning och montering av dekaler för namnen ingår i priset och jag levererar alltså lådan komplett med namn på till köparen.
Frakt tillkommer på priset om inte lådan hämtas på plats i Trollhättan.
Priset är 2000:-/st.
Tel. 070-82 35469
Mail. [email protected]