1

Vi letar efter en T3 med campingutrustning.

Helst med höjbart tak, men allt är av intresse.

Vi bor i Göteborg men är villiga att åka en bra bit om vi hittar rätt objekt.

2 Senaste redigerad av kjellas (2015-03-27 15:26:56)

Hej..

Ja jag har ju en 100%rostfri norrlands buss,(OBS   denna ser inte ut som de där sunkiga kexiga Default/yikes  rostburkarna du finner i södra Sverige...jag vet för jag har bott i GBG)

1981,skattefri,med enkel men mysig hembyggd inredning:

Gasolspis,diskho skåp.bäddsoffa.förvaringsplatser.
Hela stolar och ok fräsch hemtrevlig  inredning (inget typ mentalsjukhus man ser i moderna campers)

Bilen har höj/sänkbar luftfjädring(stoor kompressor..dvs askoolt stuk,automat,och mkt behaglig att köra.
(kör automat och du vill aldrig mer ha ngt annat).

17" äkta splitfälgar.
träratt finns
liten original ventilationstaklucka

Detta är en gammal polisbuss,alltid välservad ,har aldrig varit nerkörd.eller dålig.

Bilen är målad "vinterkamouflage"(typ jon olsens skidbil....obs jag var först!!) ICQ/af

priset är 40000 och jag prutar tyvärr ej i nuläget.. Med vänlig hälsning kjell 0707921971

kan skicka bilder(lägger ut den på annons nästa vecka)

stella

3

Jag har skickat ett PM.

4

Hej hopp
Jag har en fin vit med DJ-motor 112hk 1989 som jag kan tänka mig att sälja för 49K.
Nyservad med olja, filter, kylarvätska, bensinfilter, helt nytt avgassystem, nya motorupphängningsgummin, inställd tändning och CO-halt.
Superfin i plattan. Något rost i skarvar och runt fönster. Superfin inne.
Ej högtak.
Reg för 4 inkl förare.
2 Sovplatser Rockandrollsäte, gasolkök, diskho, kallvattendunk, eltappkran, förvaringsskåp.
Ny stereo, gamla högtalare.
Dragkrok.
Förtält (original?), kaffebryggare och ej installerat kylskåp och cykelställ medföljer.
Bilen kommer från inlandet och har klarat sig ganska hyfsat.
Nu finns bilen i Mölndal, en stad nära dig? ICQ/ab
Maila för bilder och info. [email protected]
Inga skambud tack!

Post's attachments

Attachment icon image.jpg 766.21 kb, 48 downloads since 2015-03-30 

5

ringlekens: du har mail!

6

Köpt!