26

Jag trodde du skulle försvinna från forumet och aldrig komma tillbaka, så sa du iallafall..

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

27

Det här ligger ju under babbel och offtopic så tjöta på, jag är nöjd så länge det inte postas irrelevanta inlägg i annonser och dylikt...

Och för att bidra till diskussionen så har jag nog aldrig köpt något för att tjäna kosing men när man väl säljer för att man inte behöver eller för att finansiera andra inköp så skänker man väl inte bort saker utan prissätter något så när marknadsmässigt.

28

Sluta mata trollet!

29

Vilket troll? vi dravlar ju med forumvänner! När och hur tråden skapades har iaf ja glömt sedan länge..   ICQ/af

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

30

Jag har redan dippat upp två skålar med grönsaker (tre påsar med morötter, ett broccolihuvud, två zukkini å en röd paprika. En skål dipp har det gått åt också.  Default/lol

Fortfarande inget svar från umekillen på 57 vårar...
För övrigt har jag fortfarande min 72a tillsalu.   ICQ/af

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

31 Senaste redigerad av Scaramanga (2015-03-30 10:35:45)

Alla har vi ju projekt som måste finansieras så varför inte göra en liten förtjänst nån gång emellanåt?

Har själv sålt billigt på entusiastforum mest för att vara hygglo och hjälpsam bara för att nån månad senare se grejerna på Tradera med några 100% i prispåslag. Känns ju surt. Har slutat skänka bort grejer efter detta...

Givetvis bör man hjälpa varandra och där spelar ju en sund prissättning in.

32

Alla har vi ju projekt som måste finansieras så varför inte göra en liten förtjänst nån gång emellanåt?

Har själv sålt billigt på entusiastforum mest för att vara hygglo och hjälpsam bara för att nån månad senare se grejerna på Tradera med några 100% i prispåslag. Känns ju surt. Har slutat skänka bort grejer efter detta...

Givetvis bör man hjälpa varandra och där spelar ju en sund prissättning in.

Sluta mata trollet  ICQ/ae

Baken sitter där bak ända tills man tar av sig för då kommer den fram ;-)
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.