1

Noterar att vi inte har någon tråd om F1.

Även om de flesta av oss vurmar för VW så vet jag att fler än jag följer/tittar på F1.
Visst, tycker väl att det nya formatet med "power units" suger fett, men som kompensation så har vi ju en svensk på startlinjen istället.
Förra året var ur svensk synvinkel inte mycket att skriva hem om, men desto roligare i år då Markus sitter i en ganska konkurrenskraftig bil.

Tänkte bara kolla om någon där ute vet om någon sajt på nätet där man kan streama ner loppen live med vettigt ljud och bild?
Har letat men inte hittat någon sajt med anständig kvalitet på sändningarna. Gärna engelsktalande kommentatorer.

Ännu vet ingen hur en gammal folkvagn kan bli!

2

Viaplay är ju suveränt. ICQ/ab

Mera känd som jb...

3

JBlom skrev:

Viaplay är ju suveränt. ICQ/ab

Nu "fiskade" jag mer efter sajter man inte behöver betala för  ICQ/ad

Hade för något år sedan Viasat sport paketet men ansåg det svårt att motivera en kostnad på nästan 300:-/mån för en massa sportkanaler när det primärt var F1:en som var intressant. Det blev ganska dyra lopp om man att räknade ihop årskostnaden fördelat på (då) 14 race.

Vad kostar det att se bara ett lopp med Viaplay (om det fungerar så att man bara betalar för det man tittar på)?

4

Espn har en hemsida för F 1.
Där får man all information på engelska.

Ser all racing på tyska satellit kanaler.

Rtl visar F 1 med fantastiska för och efter program.
Allt i hd format.

En annan gratis kanal visar Dtm cirkusen direkt.

För att se detta måste man ha en parabol och en box.

Boxen köpte jag hos den vanliga tv handlaren, med den fick jag 950 kanaler varav 200 är fria/gratis.
Boxen har ett eget huvud i parabolen.

Har för mig att jag gav 795:- för boxen.
Bästa 8 hundra jag slängt ut.......

Hazzan.

5

stolenstreams.page4.me
livetv.sx
shadownet.ro

dessa använder jag till all sport jag följer.

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

6

jn skrev:

stolenstreams.page4.me
livetv.sx
shadownet.ro

dessa använder jag till all sport jag följer.

Perfekt! Tackar så mycket. Får vänta till Kinas GP nästa helg och lämna omdöme :-)

7

varsågod. finns för övrigt det mesta i tv-väg på dessa streamers.

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!