Ja... många tuffa porschefälgar blir det.... fan jag börjar känna mig jävligt mättad på det ....
Min bil är min bok, ingen annan kan skriva den.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » German look tråden
Sidor Föregående 1 … 5 6 7
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ja... många tuffa porschefälgar blir det.... fan jag börjar känna mig jävligt mättad på det ....
Det blir ju lite same same men det är ju lite av german look identiteten.
Jag är nöjd med mina split, bara man kan få till en polerad bana så.
Det blir ju lite same same men det är ju lite av german look identiteten.
Jag är nöjd med mina split, bara man kan få till en polerad bana så.
Ja lite så är det kanske ..... eller så är det så att man själv växt ifrån germanlook grejen.... tror snarare att det är så....
Mycket möjligt. Eller så är du som mig och vill ha något eget. 
Jo jag är lite allergisk mot porsche fälgarna. Men allt annat älskar jag. Bara man har lite krut o väghållning så tycker jag att stuket är upp till byggarn 
man blir väl inte tröttare på tüsk-stukarna än på cal-lookarna??
Fuchs, Fuchs, Fuchs: Cup, Cup, Cup . . .
ledsnar inte på fit-and-finish, lack, inredning o en o annan übermotor, varken här eller där,
numera immun mot fälgmonotoni
lite rat-stuk-allergi känner jag dock av så här på våren, får utslag av takräcken med gamla koffertar o mjölkkrukor! 
Jo jag är lite allergisk mot porsche fälgarna. Men allt annat älskar jag. Bara man har lite krut o väghållning så tycker jag att stuket är upp till byggarn
Och vi utan krut då..?

abdalh121 skrev:Jo jag är lite allergisk mot porsche fälgarna. Men allt annat älskar jag. Bara man har lite krut o väghållning så tycker jag att stuket är upp till byggarn
Och vi utan krut då..?
![]()
Ja det undrar jag med mannen
Nej men det är väl helheten det ska vara ny teknik(jämfört med trummor o skit dvs. ) i god balans med prestandan
Du vet själv att du inte kommer nöja dig med org i längden 
abdalh121 skrev:Jo jag är lite allergisk mot porsche fälgarna. Men allt annat älskar jag. Bara man har lite krut o väghållning så tycker jag att stuket är upp till byggarn
Och vi utan krut då..?
![]()
Ni åker frenchlooker. 

Då är det bara att titta åt ett annat håll... Svårare än så är det inte... 
Nu var det ett tag sen... igen. 
Nä, nu är det dags att fylla på med lite fräsiga G-Lookers igen. Eller hur "Stefan F"!! 
Ös på grabbar, det är en fröjd att få se dessa välpumpade och välskodda bilar
Sidor Föregående 1 … 5 6 7
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » German look tråden
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.