1

Var på en liten resa och hittade lite intressanta prylar bla en NY 5vxl växellåda till T3 diesel med kod ABR om någon är intresserad.

Pris 10000:- +moms

2

Du har PM

You should want it to be hard, then no one can replicate what You did create!

3

Då råkade inte hitta en ny automatlåda kod NJ under samma resa? ICQ/ae

4 Senaste redigerad av Hasse T3 (2015-03-20 12:03:02)

Nej men det fanns en fabriksrenoverad som legat där ett tag intresserad jag har för mig till 99,9% att det var en NJ

Sen fanns det så mycket annat till VW där från 50tal till 2000tal så jag kan inte räkna upp allt här och nu men alla prylar var original och 90% var helt nytt bla fanns det nya bottenplattor till bubbla 60tal nya framskärmar bubbla med liggande lysen nya tak bubbla nya bakskärmar fjäderbenstorn framdörrar till golf 1,2,3 + mycket mycket mer lagret var på 90000kvm

5

Företagsannons?

6

Kan man kanske kalla det är någon avundsjuk eller tycker det är fel att någon tjänar pengar på en hobby så ta bort inlägget jag räknar ändå knappast med att kunna sälja någon

7

feto skrev:

Företagsannons?

"Allt fyrkantsbuss-material postas i denna tråd."

Tacksam för att det erbjuds bra saker alls.

Funderar fortfarande på lådan, och har inte fått svar än på hur stark den är....

You should want it to be hard, then no one can replicate what You did create!

8

Ja okej Hasse har ett företag och har som yrke att kränga bil delar, men låt han göra det, jag är bara glad att han valt T3 som sin specialitet.
Hade inte han gjort det han gör hade kanske hälften av bussarna han köpt varit skrotade och delarna hade legat för samma pris på laga.se...