Har man en -68 o en -70 har man ju redan två, så då duger inte argumentet
att "ingen jag känner som åker folkvagn har bara en . . ."
Har man en-68 0 en -70 måste ju en -69 vara en perfekt reservdelsbil
då mkt av grejerna passar på båda dom befintliga baggarna.
Förmodligen är det snart svårt att köpa en vettig sen sextiotalare för
rimliga pengar, o just den här är både billig o i jäääävligt bra skick.
Har du en tom kaross på gården är det redan skräpigt, o då spelar inte
ett objekt till nån roll, en försumbar ökning . . . (det här öppnar för
en framtida fortsättning, då en bil till bara ökar skräpigheten med
50%, o sen sjunker det).
O så får man inte glömma hur mkt mindre en bubbla är än till exempel
en baybuss, jag menar, tänk två rostiga baybussar på gården med lite reservhjul,
nån extra tvåliters typ 4-motor o takräcken o vem vet??
("det-kunde-vara-värre"-hotet)
Sen får man inte glömma att objektet verkar perfekt för ditt länge
planerade racebilsprojekt. (har hon nån koll på racebilsbudget etc
kanske det här är ett svagt eller möjligen helt felaktigt argument)
Annars har dom senare sextiotalarna en lite bortglömd potential
som cal-lookers, eller deutsche stihl-wagens . . .
O titta bara på prisutvecklingen, det måste vara en god investering
– billigare blir det aldrig!!
(ingen lista på bilar, inga bilder . . .
)
" . . . if I told you all that went down
it would burn off both of your ears . . . "