INTRESSEKOLL!!!!
En vw t2 i superbt skick.
Bilen finns inte i sverige nu men kommer hämtas hem vid visat intresse.
bilen har rullar 14200mil och körs vid fint väder.
aldrig lackad eller svetsad rost fri!!!
en mycket fin bil i super skick.
vid intresse så kan ni höra av er så kanske vi kan komma fram till nått.
det är ingen rosthög eller renvoeringsobjekt allt är 100% orginal fungerar klockrent. fler bilder finns vid intresse.
vw märket är ju int org
och fanns dom i dom färgerna verkligen?
Det ser ut som en jättefin buss, men om man går in på ett folkvagnsforum med en massa vw galningar och skriver att en buss är 100% orginal så bör man vara säker på sin sak.
Backspeglarna är definitivt inte orginal, inte märket heller. Sen saknas innerbackspegel och det ser ut att sitta nån skiva för bakrutan?
Färgen är jag oxå mycket skeptisk till, och jag är säker på att luftintaget och lyktsargar inte var guldgula när bussen var ny 
En trevlig buss som sagt, lycka till med försäljningen
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Målade dörrhandtag i bilens (militär sk olivgrön) känns heller inte fabriksoriginal, men vad vet jag...
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Vad hade du tänkt dig för prisnivå?
Det ser ut som en jättefin buss, men om man går in på ett folkvagnsforum med en massa vw galningar och skriver att en buss är 100% orginal så bör man vara säker på sin sak.
Backspeglarna är definitivt inte orginal, inte märket heller. Sen saknas innerbackspegel och det ser ut att sitta nån skiva för bakrutan?
Färgen är jag oxå mycket skeptisk till, och jag är säker på att luftintaget och lyktsargar inte var guldgula när bussen var ny
En trevlig buss som sagt, lycka till med försäljningen
X2

Det är bara en intressekoll ju... 
Hejsan. Jag är intresserad. Jag skulle gärna se fler bilder, om du vill skicka till
[email protected]
Är de bara jag som får känslan att de här blir en lång tråd ...
hade hållt hårt i plånboken tills jag fysiskt sett bussen.
Men som Danne sa, va vet jag ....
MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894
På PM svaras det i alla fall inte!