Finns det ett par kvar till typ 1 upp till 67? Isåfall är jag intresserad
Jag har nog glömt bort att uppdatera status på glasen, tror jag sålde det sista paret. Men jag kollar lagret imorrn för säkerhetsskull, återkommer imorrn med ett svar på det. Ska kolla med min leverantör också ifall det går att få tag i fler, det sista jag hörde var att det bara fanns till splitbuss kvar men som sagt ska kolla upp det igen.
/foppa
Jag är sugen på ett par glas till splitbuss så hojta till om du kommer över några fler 
Jag är sugen på ett par glas till splitbuss så hojta till om du kommer över några fler
Ställer mig snällt i kö..
MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894
Jag ställer mig bakom Edström
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.
31 2015-03-11 07:24:22 Senaste redigerad av gubbeniskogen (2015-03-11 07:24:57)
Köar, till Typ1 -62! 

Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!
Oj här var det aktivitet, märks att våren är på ingång...
Franke, Edström, MattsR: Jag plockar hem splitbuss glas åt er, återkommer med info via PM sen.
Till er andra jag lyckades få tag i 6par splitbuss glas varav 3st är bokade av ovanstående herrar, finns alltså 3par kvar dessa är det först till kvarn på. Det är nog dom sista jag plockar hem för den här säsongen, verkar vara slut hos leverantören efter den sista beställningen.
Glas till typ1 -67 har jag inte fått tag i några än, håller på och kollar av det hos leverantör men det ser inte så ljust ut.
/foppa
Har uppdaterat status på förstasidan så nu stämmer lagersaldot.
/foppa
Hemma hos mig är det alltid vår 
Ok då slår jag till på ett par till splitbuss, bara att du hör av dig när du vill ha betalt.
PM skickade till alla som ville köpa splitbuss glas, har 3 par till på ingång till splitbuss först till kvarn på dessa glas. Skicka PM eller skriv i tråden om ni är intresserade.
/foppa
Glada nyhyeter, 5 par glas till typ1 bubbla är beställda. Vi kör som vanligt först till kvarn, ni som hört av er eller skrivit i tråden har sina par bokade. Som det ser ut så har jag 3 par till försäljning, info om priser och bilder hittar ni i första inlägget.
fridberg, gubbeniskogen: PM är på väg till er.
/foppa
PM skickade till alla som velat ha glas till splitbuss och bubbla, ni som fått dessa PM svara gärna med adress som en bekräftelse på att ni ska ha glasen. Gör gärna betalningen så fort som möjligt för enkelhetens skull, glasen går inte iväg förräns pengarna finns på kontot.
/foppa
38 2015-03-13 17:25:58 Senaste redigerad av CoSmoZ (2015-03-13 17:26:11)
tar ett par till en typ 1 -66
[ VW Typ1-64 2.6L typ4 Turbo "FD Hazze Lindholms Svarta Race" ]
[ Baywindow -69 "A.B Enköpings Ångbryggeri" ]
[ Porsche 356 Speedster Replika -55 ] [ Typ1 Ragtop -66 Slammed ]
CoSmoz: Det går bra det, PM med info är på väg till dig.
/foppa
Swishar på måndag då!! 

Swishar på måndag då!!
Blir perfekt det, återkommer sen när glasen kommit och paketet är skickat.
I övrigt verkar det som dom flesta glasen är tingade, jag har antagligen bara ett par till splitbuss kvar bubbalglasen är nog slut. Återkommer i tråden med en sammanställning sen är lite rörigt just nu med alla beställningar.
/foppa
42 2015-03-15 18:03:02 Senaste redigerad av Foppa13 (2015-03-30 19:05:37)
Nu återstår det endast ett par gula glas till splitbuss, övriga glas är tingade. Saknar fortfarande adresser och betalningar från vissa, nedan är en sammanställning. Om ni känner att något saknas eller är felaktigt hör av er via PM, viktigt att ni som inte svarat på PM gör det så att jag vet att ni fortfarande ska ha glasen. Rader det inte står nått på har bekräftat med PM eller mail att dom ska ha glasen men inte betalat än. Har haft lite problem med PM funktionen, så har ni inte fått PM med info hör av er.
Gula glas splitbuss
Franke Levererat
MattsR
JPWikell Skickat
Mika Skickat
edström Skickat
Gula glas Bubbla
fridberg Skickat
gubbeniskogen Skickat
CoSmoZ Skickat
nisse1 Skickat
Mika Skickat
/foppa
Splitbuss glasen har kommit, ni som inte har betalt eller svarat på PM gör det omgående skickar en påminnelse till om det nu ikväll. Det finns alltså ett par kvar till splitbuss, dessa kan levereras omgående.
Franke: Dina glas levererar jag hem till dörren nästa gång jag är till Borlänge.
JPWikell: Dina glas går iväg imorgon, paket id kommer via sms.
/foppa
Tack för det, jag har inte bråttom så det gör inget om det dröjer 
Swishat å klart!! 

Swishat å klart!!
Perfekt, listan uppdaterad med aktuell info. Glasen till bubbla beräknas landa i slutet på veckan, återkommer när dom har landat.
/foppa
JPWikell: Har postat dina glas idag, du får kolli-ID via PM alldeles snart.
Finns fortfarande glas kvar till splitbuss, sista paret nu för den här säsongen.
/foppa
Jag har hämtat ut paketet med glasen åt bubbla idag.
fridberg
gubbeniskogen
CoSmoZ
nisse1
Era paket lämnas in för vidare leverans imorrn, ni får paket id via PM imorrn kväll.
/foppa
49 2015-03-19 20:17:25 Senaste redigerad av fridberg (2015-03-19 20:17:42)
Perfekt
50 2015-03-20 21:55:08 Senaste redigerad av Foppa13 (2015-03-20 21:55:41)
Alla ni som väntar på bubbla glasen har fått PM med paket id alldeles nyss, listan i tidigare inlägg är redigerad.
Finns 2par kvar till splitbuss, Edström är bortplockad från listan eftersom han inte klarar av att svara på pm eller verkar vara intresserad av att fullfölja sin beställning. Passa på och köp nu garanterat sista paren som finns tillgängliga till den här säsongen.
/foppa