jag undrar hur dom tänkte när dom gjorde denna lista? finns många bilar som är fulare än 181!
kanske tar på mig extra som 181 ägare!
http://www.svd.se/naringsliv/motor/har- … vd?sidan=7
-71 Typ 181
-70 Baypanel
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » 181, 7 fulaste bilen i världen enligt aftonbladet..
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
jag undrar hur dom tänkte när dom gjorde denna lista? finns många bilar som är fulare än 181!
kanske tar på mig extra som 181 ägare!
http://www.svd.se/naringsliv/motor/har- … vd?sidan=7
Var i listan hamnade Ford Ka och Volvo 740 undrar jag? 181an är ju grym!
Jag är inte förvånad att Fiat Multipla hamnade högt upp på listan.
Men var är döfula Ford Fonus? och GMC AMX?
Den av Bertoni kastrerade tvålasken, Volvo 262C borde väl iallafall ha en hedersutmärkelse i sådana här sammanhang?
Ford Kaa, världens fulaste bil, ser ut som en nerbajsad bulldog..........
181 regerar

De som gjort den listen tycker förmodligen att japanska könlösa biljävlar med en massa neon och skit är det hetaste som finns. 
Fiaten är inte vacker...
Jag saknar Nissan pjuke på listan 
Har en polare som har en Citroen bx 14, det måste ju också vara en utav historiens gräsligaste bilar!
Nissan Prairie(ser ut som en påvebil) va ingen höjdare den heller eller Subaru XT(världen snabbaste flipperspel..) 
Pontiac Aztec är ju på pricken men funderar på varför varken Amc Gremlin eller Pacer är med på listan. sjukt fula bilar.
Nissan Prairie(ser ut som en påvebil) va ingen höjdare den heller eller Subaru XT(världen snabbaste flipperspel..)
Jag är uppväxt i Nissan Prairie då familjen hade två stycken. Man skämdes och ville helst bli avsläppt ett kvarter bort om man blev skjutsad någonstans....
citroen ami kombi . . . en sån övningskörde jag till min skam i runt -72- -73 . . . både familjens padda o tvåtaktssaab var snyggare 
köpte en sprillans ny Ford Ka 6th edition blåmetallic årsmodell 2000..såg lite komiskt ut när jag körde den har jag hört efteråt..är 196cm o med förarstolen längst bak så såg det nästan ut som om man satt i baksätet o körde..
var en perfekt bil för kortare färder o var rätt gott om plats i bilen trots att det var en småbil..rätt bra väghållning var det också iom att hjulen sitter nästan i hörnen..dock var det ju inget att åka på långfärder med..rätt korta sitsar på stolarna så man blev ordentligt trött i benen om man åkte lite längre resor typ 20 mil..efter ett par längre resor på 20-30 mil så tröttnade jag på den 2004 o stannade i gävle på en bilfirma på väg hem från Arlanda som sålde Volvo o köpte mig en Volvo 940 Turbo -98 som jag fortfarande har kvar..
S
Ingen sån lista är komplett utan en Ssang Yong Rodius. På de fem första platserna. Und damit Basta!
![]()
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » 181, 7 fulaste bilen i världen enligt aftonbladet..
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.