jag söker en bra körbar bil eller ett objekt som nästan är körbart det kan va en typ 3 o då helst en varre en ghia eller buss, dubbelhytt o jag kan betala för rätt bil men inga överpriser
0481 71448 0768 447834
Med vänlig hälsning Jörgen
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilar köpes » vw köpes
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
jag söker en bra körbar bil eller ett objekt som nästan är körbart det kan va en typ 3 o då helst en varre en ghia eller buss, dubbelhytt o jag kan betala för rätt bil men inga överpriser
0481 71448 0768 447834
Med vänlig hälsning Jörgen
Risken e att du får lägga till en del pengar för att få loss en bil i det skicket...
Bara som en info gällande marknadsläget.. inte för att vara taskig..
men bilar som i princip är
en bra körbar bil eller ett objekt som nästan är körbart
kostar nog mer även utan motor... 
Risken e att du får lägga till en del pengar för att få loss en bil i det skicket...
Bara som en info gällande marknadsläget.. inte för att vara taskig..![]()
men bilar som i princip ären bra körbar bil eller ett objekt som nästan är körbart
kostar nog mer även utan motor...
det var ett exemepel från typ 3 anonsen men tyvärr lite dumt skrivet o jag anser att jag har ganska bra koll på marknadspriser (25 tusen för en typ 3 som har stått sedan mitten på 90 talet utan motor tycker iallafall jag är ett överpris o det är ju inte bara att sätta i en motor i en bil som har stått så länge jag fick ett annat svar på en likvärdig bil för 10men betydligt längre bort )
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilar köpes » vw köpes
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.