1

Nu på fredag morgon 13/3 kör jag med släp till Stockholm. Hem från Stockholm 14/3 på kvällen.
Vill du ha med något - säg till
har bokat in ett stop i Mantorp åt Landelius

//Matts

Baken sitter där bak ända tills man tar av sig för då kommer den fram ;-)
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.

2

Om Landelius har fått hem sin container från Usa, så har jag en pryl som ska söderut. Mått: 100 x 20 x 10 cm

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

Tar med den den från Hans i så fall

Mango Klein -61, eh -68

4

ICQ/ab

5

Thomas jag ska neråt till påsk om du kan vänta för då kan jag hjälpa till med frakten ner. Om de nu inte är en bottenplatta vill säga

6

Hej Matts ska du passera Borås ? jag har en Syncro växellåda med kardanaxel hos Göran Sundin i Borås som ska till Norrköping !!! om det finns möjligheter jag skulle vilja passa på !!!

Med vänlig hälsning Eric 070351816

ICQ/ab  ICQ/ab

54a soltak, 56 cab, 59a,  KG 71
Wesfalia Syncro 88a,
Porsche 912 66a, Porsche 912E 1976,
Medlem i VW Maffian, VWHK

7

Hej Matts ska du passera Borås ? jag har en Syncro växellåda med kardanaxel hos Göran Sundin i Borås som ska till Norrköping !!! om det finns möjligheter jag skulle vilja passa på !!!

Med vänlig hälsning Eric 070351816

ICQ/ab  ICQ/ab

Det skall vi nog lösa. Passerar Borås vid 07.30 cirka

Mango Klein -61, eh -68

8

Ola.O skrev:

Thomas jag ska neråt till påsk om du kan vänta för då kan jag hjälpa till med frakten ner. Om de nu inte är en bottenplatta vill säga

Väldigt lite bottenplatta. Jag skrev ju måtten. ICQ/ad Jag kan vänta ett helt år...

9

Jag läser som en kratta åter igen ICQ/ab

10

Default/lol

11

Jag har grejer (4st fälgar) som kommer med Matts från Göteborg, dessa skulle behöva ta sig lite närmare Dalarna.

Finns några alternativ:
1. Det bästa någon som är i Stockholm i helgen som kan ta med dessa uppåt Dalarna (helst så nära Falun/Borlänge som möjligt).
2. Någon i Stockholm som kan förvara dessa till den personen eller någon annan ska uppåt Dalarna.
3. Jag åker själv och hämtar dessa, är det någon som ska ha något från Matts eller från Stockholm uppåt Falun/Borlänge.

Finns det någon VWänlig person som kan hjälpa till med något av detta, naturligtvis utgår rimlig ersättning för rätt typ av hjälp.

/foppa

12

Bergau bor ju i Trångsund o har sina far/mor-föräldrar i Dalarna...han kan kanske ta det med vid nästa resa?

13

25hpman skrev:

Bergau bor ju i Trångsund o har sina far/mor-föräldrar i Dalarna...han kan kanske ta det med vid nästa resa?

Tack för tipset, jag ska kontakta honom få se om han kan vara behjälplig.

/foppa

14

Foppa13 skrev:

Jag har grejer (4st fälgar) som kommer med Matts från Göteborg, dessa skulle behöva ta sig lite närmare Dalarna.

Finns några alternativ:
1. Det bästa någon som är i Stockholm i helgen som kan ta med dessa uppåt Dalarna (helst så nära Falun/Borlänge som möjligt).
2. Någon i Stockholm som kan förvara dessa till den personen eller någon annan ska uppåt Dalarna.
3. Jag åker själv och hämtar dessa, är det någon som ska ha något från Matts eller från Stockholm uppåt Falun/Borlänge.

Finns det någon VWänlig person som kan hjälpa till med något av detta, naturligtvis utgår rimlig ersättning för rätt typ av hjälp.

/foppa

Om det inte löser sig på annat sätt så kan fälgarna ligga hos mig i Huddinge tills ngn hämtar dem. Jag träffar Matts i morgon eftermiddag och kan ta med dina grejer då..

15

Bman skrev:
Foppa13 skrev:

Finns några alternativ:

/foppa

Om det inte löser sig på annat sätt så kan fälgarna ligga hos mig i Huddinge tills ngn hämtar dem. Jag träffar Matts i morgon eftermiddag och kan ta med dina grejer då..

Kanon då har jag en reservplan ifall ingen kan erbjuda hela lösningen så att säga, jag letar vidare så länge men skönt att finns en plan att falla tillbaka till.

Tack!

/foppa

16

Jag kan ta med dom från Huddinge och ta med dom till Hälsingland så blir det lite närmare för dej att hämta...

17

koch skrev:

Jag kan ta med dom från Huddinge och ta med dom till Hälsingland så blir det lite närmare för dej att hämta...

Tack för det koch då har jag ett alternativ i alla fall, avvaktar lite få se om någon åker från Stockholm som ska lite närmare.

/foppa

18

Vi kan mötas upp eller så kanske dom kan mellanlagras hos nån vänlig själ efter i Bollnäs...

19

Åker mot Göteborg i morgon lördac vid 5 om ngn vill ha med ngt mer

Mango Klein -61, eh -68

20

koch skrev:

Vi kan mötas upp eller så kanske dom kan mellanlagras hos nån vänlig själ efter i Bollnäs...

Ja men så kanske vi kan göra, i annat fall går det ju att åka upp till Ljusdal också hellre det än huvudstan i alla fall...

Jag drar ett PM så kan vi ta det därifrån.

/foppa