Hallå i stugorna
Börjar med en presentation av mig själv
Jag heter Karl Swing Bor i Bollnäs, Hälsingland. jag har sedan 3 år tillbaka fått vwsjukan, jag känner hur den biter sig fast mer och mer i mig och nu så genomsyrar den allt men gör å tänker på.
Allt började med att jag som lite fick vara med min far i garaget när han skruvade, jag gillade det att få vara med å hjälpa till och räcka fram verktyg och andas garageluft.
När jag var 14 år fick jag min fars gamla Volvo 240 Diesel den blev ett bra lärobjekt med den lärde jag mig mycket grundskruvning den gick även bra att lära sig å gör grusfåror på garageuppfarten till min mors stora förtret
När jag fylde 15 år så var de ju dax för moped (jag hade visligen redan en moped som jag köpte själv när jag var 14 en suzuki k50 alla 1981a) men min far och mot tyckte nog de skull vara bra med nått nyare så jag slapp skruva på den hela tiden, men jag fick välja. De jag hade å välja på va... en ny crossmope i tuff färg eller en ny svets Esab C170 fick även arbetsskor och en svetshjälm med auto bländning. Vad blev de då ? jo det blev en ny svets så klart, annars kunde jag inte svetsa nå rost på gamel Volvon ju! sen den dagen har jag och min svets alltid varit goda vänner i alla väder;) .
Jag hade tänk att de här skulle bli en samlings tråd om mina projekt och allt som händer i och runt de lilla garaget i Söreng
jag får väl börja med den väl patinerade Ovalen som jag blev påprakad av en Mr Hälsing från tallåsen. Han tyckte de skulle bil ett bra litet projekt som ska rulla till sommaren (kanske) 
ska försöka få till nå bilder bara

hitta en ganska snarlik skärm i dag på den lokala skroten här hemma
typ 2, splitt 65 Stridisen
typ 2, Bay 70 Brodeus
typ 2 Bay 67 pickup
typ 2 Bay 68 pickup
typ2 Bay 70 Pickup

men ska väl börja leta lite delar nu då