1

Söker en inredning i hyggligt skick till 1303s -74. Västsverige!

2

Linus1303s skrev:

Söker en inredning i hyggligt skick till 1303s -74. Västsverige!

Har inget komplett men sidopanelerna bak har jag, tror att dem ska passa i 74an också! Svarta

3

Har i nuläget röda sidklädslar och inga mattor. Dock har jag tre olika kulörer på förar, pass och baksäte....dessutom två olika modeller på stolarna, höga men den ena har ett nackstöd som lutar mer "framåt".
Detta är min första bubbla och kunskapen om vad som passar mellan årsmodellerna är begränsad.....
Bilen var vit från början men är nu blå så den röda inredningen ser ju lite off ut.

4

Jag har en hel bil stående med svart inredning. Den kommer det nog aldrig bli bil av igen. Finns i Falköping. Har för mig att den är i rätt bra skick så den vill jag ha 2000:- för.

Alte Liebe rostet nicht!

5

nizekustoms, kan du ordna några bilder till mig vore det toppen! Falköping är ju nästgårds från Vänersborg. Jag vill i så fall ha allt från mattor, till sidklädslar och stolar/säten

6

Linus1303s skrev:

nizekustoms, kan du ordna några bilder till mig vore det toppen! Falköping är ju nästgårds från Vänersborg. Jag vill i så fall ha allt från mattor, till sidklädslar och stolar/säten

Det var ett tag sedan jag kollade på 1303:an men jag skall se till att fixa det. Jag har som sagt för mig att den är komplett och var i ganska ok skick. Bilder kommer.

Alte Liebe rostet nicht!

7

Har en grön i redning, skitig men verkar rätt hel satt i en  -75 men passar i -73 till -75. Förardörrens panel är dålig, spräckt.
Finns nog gummimattor i gömorna också.
pris 600:- finns i Älvängen

8

Skicka mig gärna någon bild. Säger som bekant mer än tusen ord  ICQ/ag
Är lite fundersam till hur en grön inredning ser ut i en blå bil, men som sagt, fixa gärna nån bild!