Hej Boxerville.
Jag lägger ut en, inte så bekant för allihopa, early bay -70 här för er att fundera över.
Det som är värt att nämna utifrån bilden är bulan på fronten som tillkommit under vinterförvaringen förra året då bussen stod varmt och gott, i år står den i en något kallare lada i Edsbyn, där den också finns att hämta. Eftersom ni människor hellre verkar stå i garaget med svetsen och hammaren i handen tror jag inte den är några problem att snygga till. En närmre bild kan ordnas vid tillfälle.
Utöver denna skavank finns det ett litet och ganska obetydligt rosthål under fötterna i hytten och ett ändå mindre under fötterna vid mittersta baksätet (som också ingår, ändock i en brunare nyans och inget som följde med vid nyköp, finns bilder på detta med).
Inget jag har brytt mig i, eller skulle bry mig i de närmsta åren.
Jag gjorde en inte så noggrann renovering av motorn inför förra sommaren men bytte det som är enklast åtkommet. Jag körde Uppsala - Edsbyn (och har kört samma sträcka flera gånger under sommaren) i mitten av november och hade jätteroligt, så den går som bara den!!!!!!!!!!! Jag bytte även Porsche-fälgarna från världens trevligaste Boxervilletyp mot nåt som ser 'mer original ut', jag tror han gav bussen GODKÄNT?!
Så, nu har ni fått massa bra information, dock räcker detta sällan då ni är några som har massa bra frågor jag behöver svara på, jag är sällan här men skicka PM så får jag ett mail om detta så kikar jag in. Är man riktigt intresserad har jag en mobiltelefon.
Allt under 60 000kr kommer inte på tal. Den står bra under tak om det skulle störa någon och jag kommer att köra som om inget hade hänt nästa sommar.