En vw golf I veteran till nästa året med 1750 körde mil bara
Och med på köpet kommer kanske denne 56´or som bara har gått 6500mil (båda bilarne har kört på en ö i Danmark. Så der kan fyndas i DK också.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Hoppningsvis mina nästa köp x fingra (KÖPT)
En vw golf I veteran till nästa året med 1750 körde mil bara
Och med på köpet kommer kanske denne 56´or som bara har gått 6500mil (båda bilarne har kört på en ö i Danmark. Så der kan fyndas i DK också.
Du vet väl att mätaren slår runt vid 9999 mil ?
Vet det... men denne har inte kört mer... men jag ser självklart etter alla slitage delarne innan köp... Och som sagt, båda har levt deres liv på en ö, så möjligheten är der.. 
Jag har fått historien, och den är i orden.. 1700mil 
typisk rost på bubblan när den stått i en ladugård med djur.. 
Vad ska du med så mycket bilar till?
Säg till om du inte vill ha någon av dom själv. 
Man kan aldrig ha for mycket bilar... Jag tänkte göre golfen till daily driver, och ovalen... tja.. jag har ju 2 i redan
Men en klubkompis är igang med at foreslå byttehandlar o.s.v,, annars om dom kommer i mina händer sägar jag till 
typisk rost på bubblan när den stått i en ladugård med djur..
Ja, men det är vad jag kaller, "snyggrost"
bara ytra...
Jag tar dertil fredag med lite pengar (vekslat till 100 och 500 sedlar så det ser utt av mer
) och så får vi se vad som händer
Men det är självklart ett anständigt belöp...
Och dessutom verkar Golfen vara en L vilket jag har för mig innebär lilla 50-hästarsmotorn. Snikmodeller är alltid fränt och dessutom oftast ratade och bortglömda av alla. Länge leve snikmodellen!
Vill du ha sällskap Lars?
Jag har nog lite danska som jag kan sätta sprätt på. 
Du kommer bara. färgen sejlar kl 8.45 ifrån vestsjälland...
(kalundborg)
Själland är ju bara en liten holme. 
Skicka ett mail om dina planer..
Korrekt.. Alla ställen inom 1 1/2 timma. Men färgen tar 2 timmar octh returnerer först på slutet av em
Jag skal ordna någon saker nu, men skickar ett mejl sen
PM J:son
Historien på denna Golfen med det låga miltal är, Mannen som precis har gått bort har arvt denna bilen ifrån sina foräldra (Och om han är gått bort nu, så är det vel kanske en del år sen dom är? Gissar bara. Bilen är blivit ställt undan och skulle snart ha värt på gatan igjen. Men det skete inte. Han har också en totalrenoveret saab av äldra årgang, men den har ju självklart inte interesse hos mej..
Men nu kommer det som är skit. Sönnen har lovat en kompis, at han får komme och se bubblan, och der är intet salg till mej (även om jag har pengar med) förän han har värt och se om det är något for honom.
SJälvklart, når någon äntligen holder ord ang. 1. tjing så sker även detta imot mej
Har själv flere gangar haft första tjing på delar och annat, men så är det såld annan väg på ett minimalt bjud över 
Och dessutom verkar Golfen vara en L vilket jag har för mig innebär lilla 50-hästarsmotorn. Snikmodeller är alltid fränt och dessutom oftast ratade och bortglömda av alla. Länge leve snikmodellen!
Niklas: Fränt med lite uppgifter, da jag inte har någon idé om något med denne bilen (eller andra for den saken)
SÅ bara fyll på
NiklasLarsson skrev:Och dessutom verkar Golfen vara en L vilket jag har för mig innebär lilla 50-hästarsmotorn. Snikmodeller är alltid fränt och dessutom oftast ratade och bortglömda av alla. Länge leve snikmodellen!
Niklas: Fränt med lite uppgifter, da jag inte har någon idé om något med denne bilen (eller andra for den saken)
![]()
SÅ bara fyll på
Dessutom brukar snikmodeller ha mindre utrustning, det som i sin tur innebär att färre grejer som kan gå sönder. 
Golf L fanns bara 74-77 och är samma sak på golf 1 som Golf C är till golf Mk2. Snålt utrustad och den absolut minsta motorn, 1.1 eller 1.3 L.
Rätta mig gärna om jag har fel.
hade en sådan -75B 1100,den var helt död på små varv men när man gasade var den kul.. iofs ingen stor toppfart men ljudet.. 
Ingen grunn at kryssa fingra mer.... Dom är mina

Bra pris också 

Ingen rost...
Boxerville » Bilder & film » Hoppningsvis mina nästa köp x fingra (KÖPT)
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.