I denna nya tråd kommer jag i bild och med text lägga ut återkommande förbättringsarbete med bra eller mindre bra resultat dels för min egna reflektion men även kanske av intresse för andra likasinnade av en T3 / T25 "fyrkantsbuss"...
En VW buss, som införskaffades nu för 4 år sedan mest för att kunna användas som en alltiallo bruksbil men med mest glädje av vid fiskeäventyr med fricamps under helger i närområdet som mer långväga resmål under längre tid... En riktigt dröm är att någon gång få tillfället att åka på en långresa under en längre tid...
Lite av en familjebuss då barnen oavsett ålder ser äventyr med VW bussen som spännande och intressant...
Hoppas fortfarande att få frugan att bli mer intresserad och mindre bekymrande kring att köra buss, följa med på äventyr, fricampa mm
Nedan en inledande bild som en sammanfattning av / hur LillaBlå (ett namn som bussen fick av barnen då den skaffades) byggts om till en camper buss och dess användningsområden:
https://plus.google.com/u/0/photos/1133 … 9058301394
To be continued...
/Ripa

nu fattar jag vad slangen i luckan var till för.....vilken grej.....helt suverän