1

Håller på att fixa hojen till speedweekend o upptäckte nu i kväll att bakhjulslagren är slut ICQ/am
Någon som har tips på var jag kan hitta lager så snabbt som möjligt?

En cigarr kortar livet med 2 minuter
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar

2

Finns säkert många minst lika bra eller billigare men på jobbet beställer jag ofta från Nomo eller Internordic. (Detta med lager behandlas i ngn annan tråd också...)

Mvh Mikael

3

Om det är nån form av standardlager, så prova med MIG/Roma LV! Ligger i gamla Pripps-lagret på Lundbygatan.
Är det speciallager så skulle jag Googla på beteckningen och se vad det passar till mer, och hoppas på att nån har det hemma!  ICQ/ab

Lycka till med Stolle-Provet!  Default/lol  ICQ/ae

Typ 1 1956, Typ 1 Sunroof 1961, Typ 14 Karmann-Ghia Cabriolet 1967, Typ 2 Pick-Up 1966, Typ 3 Fastback 1969, Typ 34 Karmann-Ghia Sunroof 1963
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)

4

Tack för tips!!
Kollar upp det omgående ICQ/ab

5

Uffa, ta det lugnt med det monstret till hoj! :-)

"Pimped by Nature"

6

Vi syns på speedweek. Vad kör/åker du?

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

7

Det blev originallager, kommer på onsdag o jag åker på torsdag... Försökte lösa det på andra vis men det verkar helt omöjligt Default/hmm

Tack Thomas! Jag tänkte väl inte ta det lugnt ICQ/ag  Men jag tänkte komma hem hel iaf ICQ/ab

Opec! Skulle va trevligt att skaka tass! Jag åker gsxr 1000 med turbo. Åker du något?