Hej
Jag tar tacksamt emot tips på personer/företag som kan hjälpa till med att flippa spindlar till min splitbuss.
Om det är någon där ute som har färdigflippade spindlar till salu så är jag givetvis intresserad.....
/janne
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Tjänster & jobb » Flippa typ2-spindlar
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej
Jag tar tacksamt emot tips på personer/företag som kan hjälpa till med att flippa spindlar till min splitbuss.
Om det är någon där ute som har färdigflippade spindlar till salu så är jag givetvis intresserad.....
/janne
X2
Demian och Steffe p har tidigare tagit på sig att flippa spindlar. Jag har bara gjort det åt mig själv
Jag har i princip aldrig tagit åt mig att flippa spindlar. Jag har bara gjort två undantag, bla med Marcus kusin.
Sen har jag nog pressat isär ca 30 par, och visat folk hur man går tillväga.
Så har du vägarna förbi Borlänge kan jag pressa isär dom åt dig gratis.
Kolla med Jocke Berntsson i Onsala, han gjorde mina för nåt år sen.
För mig låter det kanon,Onsala är nästgårds. Janne, jag kan ta med dina dit om det funkar/matts
För mig låter det kanon,Onsala är nästgårds. Janne, jag kan ta med dina dit om det funkar/matts
Det vore mer än guld!
Jag flippa spindlarna åt dig och är lite närmare,närmare bestämt i Tallkrogens
Hälsningar
Micke p
Era spindlar nu renoverade, brotchade för vända styrleder, flippade och klara!
Magi! 
Ser grymt bra ut. Nu ökar pressen att fixa resten av bussen...
Hämtar på söndag- tack igen Jocke
Inga problem Matts!
Hämtar på söndag- tack igen Jocke
Ursäkta trådkapningen här. Ser ju strålande ut. Hur mycket sänker man vid en flippning?
8-9 cm tror jag. Motsvarar 2 yttre hack bak om jag förstått rätt. Rätta mig gärna 
8-9 cm tror jag. Motsvarar 2 yttre hack bak om jag förstått rätt. Rätta mig gärna
Ålrajt. Man behöver inte våldföra sig på främre hjulhusen då antar jag, eller?
Hjulhusen klarar sig
Jag kör med flippade spindlar och lite sänkt på sänksatsen, hjulen tar aldrig i hjulhusen.
Då har jag iof ganska låga däck.
O jag har ingen sänksats, bara flippade
Jocke is the king 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Tjänster & jobb » Flippa typ2-spindlar
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.