1

Någon som har möjlighet att plocka upp tre motorblock i Falun åt mig. Han vill ha 1000 spänn för hela klabbet så den som hämtar får en femhundring för servicen. Så här gör vi Du hämtar blocken betalar 1000spänn, jag sätter in 1500 på ditt konto så ordnar jag med frakt till tälje.

2

Hej,

Har väl egentligen lite tight med tid men bor ju i Borlänge och ska åka till Stockholm på Lördag förmiddag/lunch och skulle kanske kunna svänga förbi Södertälje på vägen dit till och med om det skulle vara intressant?

/Göran

3

Klart intressant. Pratade med Petter idag och han kunde hämta men om du skall neråt och kan ta med blocken vore det toppen. naturligtvis betalar jag för besväret. jag är i verkstan på lördag och kör in en killes motor. jag skall maila gubben i Falun ikväll och få addressen där blocken är. jag kan betala honom om han svarar ikväll annars hinner inte pengarna fram tills lördag. I annat fall får du lägga ut en lusentapp så ersätter jag dig när du kommer +provision.

4

Cool, hör av dig med adress och kontaktuppgifter sen, ska passa med upphämtning också  ICQ/ab

5

Nu har jag prata med honom. Han har telefon 0739959241. Han har även en del toppar dubbelport som han vill ha 250sek styck. ca 5st. Vore tacksam om du kan lägga ut så länge så får du cash när du kommer. 1000 för blocken och 1250 för topparna. Adressen är Bergsgården 80 mot grycksbo tror jag. Om du har nordea kan jag sätta in tre tusen ikväll så har du det på kontot imorgon. Kolla topparna så att pinnskruvarna till avgas är hela och jag sa till honom att jag inte är intresserad av toppar med sprickor i förbränningsrummet. Såna har jag själv gott om.

6

Fasiken, ända i Grycksbo  ICQ/ae
Jag slår snubben en signal senare och ser om vi får ihop tid att hämta upp, lite tight med tid som jag nämnde så ingen nogrann inspektion (kan i och för sig ha med kunskap också...  Default/lol )