Det här är fränt! loggad panel
och typsnittet på texten i gotisk stil! MUMS!
Och dina fina balkar 
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Norrgatt-bussen
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det här är fränt! loggad panel
Och dina fina balkar 
Norrgat förmedlar för mig en gammal känsla, när man gick upp för trappan, där möttes man av en inrökt lokal med en fake plast brasa i öppna spisen, som lös rödaktigt.... Sedan fick vi barn en "damsugare " eller biskvi, och kanske en läsk "loranga".
Medans föräldrarna drack kaffe... Det var något mycket speciellt, att åka in till "stan" och sedan fika på Norrgatt..det var inte ofta som vi gjorde det....
Jag vet att det oftast satt en äldre herre och rökte cigarr..
En Specielt känsla när man stegade fram till glasdisken, och pekande valde ut det tänkta kaffebrödet..
Givetvis åkte vi variant -66. ...eller i undagstags fall -66 Eh.. Vilka minnen.. 
Helrätt,grattis!
Tack! Den ska bara ihop med 
Fidde skrev:Det här är fränt! loggad panel
Och dina fina balkar

Jo,brukar vara så..efter hysterisk glädje kommer insikt...,men det där fixar du! 
Norrgat förmedlar för mig en gammal känsla, när man gick upp för trappan, där möttes man av en inrökt lokal med en fake plast brasa i öppna spisen, som lös rödaktigt.... Sedan fick vi barn en "damsugare " eller biskvi, och kanske en läsk "loranga".
Medans föräldrarna drack kaffe... Det var något mycket speciellt, att åka in till "stan" och sedan fika på Norrgatt..det var inte ofta som vi gjorde det....
En Specielt känsla när man stegade fram till glasdisken, och pekande valde ut det tänkta kaffebrödet..
Givetvis åkte vi variant -66. ...eller i undagstags fall -66 Eh.. Vilka minnen..
Du sätter verkligen ord på mina känslor för Norrgatt!
Det var mitt och min morfars favoritfik. Varje gång jag kliver upp för trappen så förväntar jag mej att "plastelden" o saftblandaren ska möta mej
Det ska bli väldigt trevligt att parkera bussen utanför sin gamla arbetsplats o gå in o ta en fika 
Jaaaa
nu så Micke, jag är inte heller så avundsjuk på rosten, får komma med lite glada tillrop nästa gång jag är hemma på ön och hälsar på. Norrgatt är ett lika klassiskt café som bussen är underbar!
michaelth skrev:Norrgat förmedlar för mig en gammal känsla, när man gick upp för trappan, där möttes man av en inrökt lokal med en fake plast brasa i öppna spisen, som lös rödaktigt.... Sedan fick vi barn en "damsugare " eller biskvi, och kanske en läsk "loranga".
Givetvis åkte vi variant -66. ...eller i undagstags fall -66 Eh.. Vilka minnen..Du sätter verkligen ord på mina känslor för Norrgatt!
Det var mitt och min morfars favoritfik. Varje gång jag kliver upp för trappen så förväntar jag mej att "plastelden" o saftblandaren ska möta mej![]()
Det ska bli väldigt trevligt att parkera bussen utanför sin gamla arbetsplats o gå in o ta en fika
Ha ha jag har precis samma minnen av Norrgatt 
Dem kanske kan sponsra med lite fikabröd till garaget?? 
Men dra mig bakom en liten vagn vilken underbar panel
!
Jaaaa
nu så Micke, jag är inte heller så avundsjuk på rosten, får komma med lite glada tillrop nästa gång jag är hemma på ön och hälsar på. Norrgatt är ett lika klassiskt café som bussen är underbar!
Glada tillrop behövs nog 
Men dra mig bakom en liten vagn vilken underbar panel
!

Sen blev den stående... Ända fram till Demian o Gustaf tyckte att det fick vara nog
Så jag drog hem den från ladan

Och försökte hitta någonstans att börja

Och jag letade
Och letade

Och till slut så kom den dynamiska duon Demian o Gustaf
Och på några timmar så satt fram o bakdel ihop

Tja vad skulle vw buss Sverige vara utan
Den dynamiska duon Demian o Gustaf
Vilken tur det finns duktiga driftiga vw fantaster (tokar)
Vi får hoppas dom kan trigga dig till mer stordåd.. eller själv göra dom.
. Min förhoppning är att få åka "Norrgatt" panel någon gång... 
Underbar.
Denna ska följas
Ett vw-Sverige utan Demian o Gustaf skulle va som kärlek utan kyssar
När våra hjältar hade åkt så gick det av nån anledning mycket långsammare men
Till slut så hade framvagnen nåt att sitta fast i

Klar till brc 
Klar till brc
Absolut!!!
Brc 12 eller så 
Kan bli så grym den här, kul med lite mer bilder och info 
Jag hade fått huvudvärk.. vart fan ska man börja?

vart fan ska man börja?
Man beställer hem ..
Den dynamiska duon Demian o Gustaf
Och sen får man ta sig i kragen och jobba vidare... med ivriga hejarop och intärnettttt påhopp 
Så: Work man work!! 
Heja heja heja

Tack skall ni ha
Jag har haft huvudvärk sen jag tog hem henne
Men en liten bit i taget så blir det nog en buss till slut 
Grym buss och historia ! Jag ser fram emot kommande uppdateringar 
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Norrgatt-bussen
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.