har en 1958 ratlooker som jeg kjøpte i Falun for 2 år siden til salgs.., premiert bil med fantastisk patina. var nybesiktad i Sverige da jeg kjøpte den.., aldri vært registrert i Norge, kun brukt i bilshow. bud over 60 tusen norske kroner.., mer info og bilder kommer. min mailadresse er.., [email protected]
1 2015-02-04 17:13:44 Senaste redigerad av ratlooknorway (2015-02-04 17:15:19)
PM 
Vill inte verka negativ.. men vore det inte bra att visa bilder på hur bilen framstår i verkligenheten också.. Bilderna blir ju på ett sätt missvisande då de är photoshop:ade. Den blir säkert såld ändå och köparen kommer ju troligtvis se den i verkligheten vid eventuellt köp..
Bara en tanke iaf, riktigt häftig patina på bilen, lycka till med försäljningen! /P
ikke photoshopet.., men bilen har vært modell hos proff fotograf. men skal selvsagt vise vanlige bilder der den står i garagen.., men har ikke tid til det før mandag grunnet jobb. men bilder og info på vei ja..
Det var som sagt inte menat som kritik. Letar man efter en bil med äkta patina vet man nog vad man kollar efter ändå :-)
Nu är jag ingen expert men det ser väl ut som man lagt på nåt slags HD-filter? Skit samma om det känns oväsentligt, men får erkänna att jag lite nyfiken på hur man fått till så häftiga foton.
Riktigt grym bil ju.
Men självklart är bilderna photoshopade, det finns ingen seriös fotograf som INTE använder photoshop, eller motsvarande, på alla bilder som lämnar datorn...
Just i detta fallet ser det ju ut som någon mild form av HDR-redigering.
Vi får väl ta foto-tips och diskussioner i en annan tråd kanske...
Hoppas att bilen får en ny glad och lycklig ägare som låter den fortsätta vara i detta snygga skicket...
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975
En självklar HDR bild!
Men djävlar vad läcker bil, en ratlook med attityd - less is more 
hadde et par vanlige bilder her fra sommer 2014..
Kan intyga om hur grundligt byggd denna bil är och att den är lika grym live som på bilderna, polarns gamla och gjordes iordning i mitt garage.
Hoppas bilen hamnar rätt, skulle gärna se den tillbaka i mitt garage! 
Jävligt brutal bil!!!!!!