1 Senaste redigerad av Abdullah (2015-03-16 21:52:50)

Nära örebro eller skickas. Buss framfjädrar gärna.

2

Måste finnas NÅN som har sänkt sin t25a och har orginalfjädrarna liggandes ICQ/ag

3

Hej!

Det ligger ju några satser på bildelsbasen. Kolla så du får en sats med blå färgkod. De gröna blir nog för hårda för en dubbelhytt.

/Dawid

4

Hasse bor väl relativt i närheten? han har säkert

5

Är det till din syncro eller snackar vi 2 wd fjädrar?

6

Ahh Får kolla upp det ICQ/ag 
De är 2wd som jag ska montera på syncro, de kommer höja den en aning för att få plats med större däcken jag har. Var är färgkoden? stämpel bara eller?

7

Vet en kille som har en uppsättning, vet ej om han vill sälja dock, kan höra med honom, men antar att du får hosta upp en 500 för paret.
Kan frakta gratis till Örebro, om du möter upp, under vecka 8a om det blir aktuellt...

8

Om det bara är höja du vill göra så går det bra att köpa en tjock plastskiva och såga ur två tallrikar som du sätter mellan fjädern och A-staget. Ett budgettips är skärbräda, men köp inte IKEA:s för de är för mjuka. ICQ/ab

9

svenne duva skrev:

Om det bara är höja du vill göra så går det bra att köpa en tjock plastskiva och såga ur två tallrikar som du sätter mellan fjädern och A-staget. Ett budgettips är skärbräda, men köp inte IKEA:s för de är för mjuka. ICQ/ab

Japp jag vet Svenne Duva ICQ/ag grymt sätt! ICQ/ae