Vad är det som skiljer på en Tmi golvmatta till en 65a o en 69a?
Hålet för växelspaken sitter längre fram på en 68 o framåt. Jag fick fel när jag köpte till min -67a nämligen.
Tvärtom ska det ju va... Hade lite otur när jag tänkte
Spaken sitter en bit bakåt alltså närmre stolen i -68 o nyare. Sorry...
Ok, så det är det som skiljer. Borde gå o fixa till har 69a matta som blev över o behöver ny i min 65a.
Om det är TMI tygmatta du menar så är det inget hål uttaget för växelspaken. Det skär man ut själv. Det som skiljer är utblåsen för värmen.
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Fodervärd VWHK:s buss
Ja det är tyglats tmi, du menar utblåser där nere i framkant de som går att öppna å stänga.
Tygmatta skulle det va
Om det är TMI tygmatta du menar så är det inget hål uttaget för växelspaken. Det skär man ut själv. Det som skiljer är utblåsen för värmen.
Min TMI var skuren för alla hål.
Min TMI var skuren för alla hål.
Köpte du mattan nyligen? I så fall har de äntligen kommit ner i lagret så att de färdigskurna mattorna kommer ut till kunderna. Det har varit på tapeten i snart ett år och jag har ännu inte fått några färdigskurna mattor från TMI. Är hålen för bältesfästena också upptagna?
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Malman80 skrev:Min TMI var skuren för alla hål.
Köpte du mattan nyligen? I så fall har de äntligen kommit ner i lagret så att de färdigskurna mattorna kommer ut till kunderna. Det har varit på tapeten i snart ett år och jag har ännu inte fått några färdigskurna mattor från TMI. Är hålen för bältesfästena också upptagna?
Alla hål var upptagna med en svart limmad "kant" runt. bälteshål, handbroms etc...
Köpt för snart 2 år sedan. Kan ju vara tillval, strulade som fan med denna mattan innan den blev rätt.
Det är nog 10år sen ja köpte mattan har aldrig packat upp den, så ni menar att det inte är hål skurna i mattan?
Det är nog 10år sen ja köpte mattan har aldrig packat upp den, så ni menar att det inte är hål skurna i mattan?
Det är bara att plocka ur och kolla. 
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Jag fick hem matta till min 65a idag
vad använder man för fästmedel lämpligast?
Jag hade tänkt mig nån form av spraylim
Aight! Tack 
Är det något speciellt fabrikat du kan rekommendera att använda eller akta sig för?
3m funkar bra
Kanon, köpte mig nämligen en flaska förut