1 Senaste redigerad av michaelth (2015-01-10 14:36:49)

Jo jag undrar.. plåtbiten som motorluckan låser fast under.. hur ser den ut .. och när ändrades den. och varför?? flyttades låset i luckan eller varför?. vissa är ju bultade, och vissa punktsvetsade..

Förstärkningen under har 2/3..? uttag.. hur ser dom äldre plåtarna ut under, innan det blev 2 utblås ?
hade man ett uttag först  eller gick man från inga till 2 direkt.. och när?
lånade bild av MR 56
http://www.brandow.eu/vw/15/11.jpg

Tack Michael

Hmm sökte och hittade info själv... men då jag inte kan ta bort denna tråden..
fram till och med.. 55 inga uttag och ingen förstärkning bakom..  däremot en uppviken kant på plåten.

Men varför lås bläcket flyttades vet jag inte..  ICQ/an


.

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

2

Måste ju vara runt -65 som låsplåten flyttades i så fall.. eftersom man kan sätta W-lucka utan problem upp till -63 i alla fall. Senare har jag aldrig provat på...

3

Låsblecket sitter olika på split eller oval oxå...  likaså hålet i motorluckan. Skiljer mellan T-handtag å L-handtag.

Kid-V-Rod -51
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36