1 Senaste redigerad av marcus ösd (2015-04-07 14:46:03)

Se nedan

2 Senaste redigerad av marcus ösd (2015-04-07 20:11:07)

http://i1228.photobucket.com/albums/ee443/marcusosd/1535418_10202270740403236_659727478_n_zps4924d997.jpg
Vi provar så här istället. Till salu utan drivlinan,instrument osv
69 Fastback i brukskick. Pigalle instrumentbräda och framstolar,baksätet och dörrsidorna har annan färg. Sportratt, bur,fuelcell,alubussningar i bakvagn mm.
Orginal växellåda. Mycket nytt i bromsväg som tex nya ok,backar,hjulcylindrar osv.
Uppkapad i motorutrymmet bak,mellanplåten bak löstagbar,plåtskärmar,stötf mm
Står på JP alufälgar, bra 135or fram och vinterdäck bak.
Det mesta till bilen finnes och det år att plocka ihop en istort sett komplett bil (ingen motor)
Det här är ingen bil man orginalrenoverar utan fortsätter bygga räser eller frän rat/bus looker.

Pris 13000kr pok

3

Tyvärr för långt upp för min del Default/hmm annars hade de varit ett underbart projekt.
Har för övrigt lagt ut min buss tillsalu också och inte heller där är det något riv direkt.

4

Vet du av någon kortnos Variant så kommer jag med biltransportbil och biltransportsläp och tar båda. Ska bara sälja min buss till en karl som tjatar på mig och han ska tillslut få sin vilja igenom.

Projekt ska man ha, många och stora.

5

Har du flera bilde? [email protected]

6

Finns väl några bilder i projekt tråden. Så många fler har jag inte

7

Bump

8

Kan du ikke sende friske fotos til [email protected] så man ved helt hvordan den er

9

Hvor står bilen i sverige

10

Bilen finns i Östersundsområdet dvs ca 115 mil från Malmö. Har inga nyare bilder på den tyvär. Har 3 mil till garaget och den står utomhus för tillfället. Kan ev föröka ta några bilder imorgon lm jag hinner till garaget medans det är ljust ute

11

Bilen finns kvar. Köp och bygg vinterrallybil

12

8000kr utan jp fälgar och 10000kr med

13

Er den solgt ???

14

Den finns kvar

15

Har du link til projekt eller kan du sende fotos

16

Er den med IRS eller swingaxel

17

Den har irs bakvagn, fast med svingaxel bakram. Fins projekttråd här på boxerville

18

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=446

19

Kan den leveres til helsingborg eller malmø

20

Jag kan inte  leverera så långt. Är ensamstående heltidsförälder så det finns ingen tid till det

21

Bilen är inte till salu längre. Kan hända att den kommer ut igen men just nu blir den kvar