Motvilligt får jag konstatera att den måste säljas.Har alldeles för många projekt och trångt i garaget.
Bilen är alltså en RSK-replika som jag köpte av Ola(Easthill) vilket ju säger en hel del om kvaliten på bygget .Toppenfint bygge med endast nya kvalitetsdelar.Motorn är 2.2 IDA motor på ca.150hk och vxl-lådan är helt nyrenoverad.Nya trummor runt om(även resten i bromssystemet är nytt).Bilen har svenska papper.
Karossen lackad svart med några små skador på bakluckan(silikon?).Har ett drös med bilder och dokument som jag fick av Ola för intresserade.
Det som är kvar att göra är lite småplock med karossen,styrning o rattstång,pedaler,tank och all el.Fattas gör gallren för bakhuven och strålkastare.Finns hos R.W. Lindsay i England för ca.£400.
Vill nån ha en underbar leksak(bilen väger ca.550kg..)till sommaren så har ni chansen nu.. smile Kan ordna med transport till Stockholm mot ersättning.Priset då? Jag tar emot bud över 100´skr komplett som den står.Kan ev. säljas utan motor o låda för 75´skr.Byte mot nåt kul kan övervägas,men inga projekt.
Senaste redigerad av Nikke911 (2012-12-09 20:16:29)

Har ett betydligt högre bud på motorn men helst vill jag ju inte sälja den.De e ju Spydern jag vill sälja!