Tja igen de händer lite i allafall. kör med bilder som vanligt. Har även köpt en bubbla till som ska slaktas.
Har varit på besök hos Pär Anderssons garage där han bygger på en ny bubbla och Rasmus Gunt Bytter låda på sin split.
Glömde de viktigaste. DH:n är även flyttad.
Har även införskaffat de här som jag tänkte lyxa till -63:an med.
Springmeet i Östersund
Tackar för den här tiden. Ny flyttar den till finland
Som vanligt så har de kommit lite imellan. Massa andra bilar och dålig motivation. Men nu jävlar är de dax å rycka upp sig.
Som vanligt så har de kommit lite imellan. Massa andra bilar och dålig motivation. Men nu jävlar är de dax å rycka upp sig.
HEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!!
kommit in i garaget nu i allafall!
Kul att se att det är på gång igen, den gröna T3'an var ju skitfrän finns den någon byggtråd på den?
/Foppa
Näe ingen byggtrådd. De är en -84 diesel använder den som vinter brukis. 
Tänkte även hinna få ordning på denna til Ace winterrally nu i slutet på Januari.
Som vanligt så har de kommit nya bilar ivägen för dh:n 
412 variant automat och en T3 campingbuss högerstyrd automat. varianten tänkte ja åka i sommar. bussen vetefan när den blir klar, Bjuder även på en bild från vinter rallyt.
1300 -68 som för övrigt är till salu.
Synd att det kommer så mycket i vägen för DH´n men fullt förståeligt när allt bara ramlar på dej! Du lever som på en räkmacka..
412:an kommer garanterat bli kul i sommar, T3:an blir åxå säkert bra nu när mamma skulle få välja färg och då med förhoppningar så kanske det blir ett ryck med DH´n senare i sommar då !?
Ha ha du är som en räka du!! Köpt drag till 12:an idag som man får med sig kombi campen i sommar.
Ingår fälgarna på räksmugglar bussen ? Ser ju rejält feta ut.. passar en tonåring som dej! 
Ha ha eller hur!!
Händer en jävla massa i garaget me dåligt med uppdateringar.
Bjuder på lite random bilder från i sommar,
å lite till
Vart ett objekt till!! Men den står sist i kön!
Sweet! Hvilke felger er det på Varianten? 5x112?
Är det någon som kommenterat regnumret på denna bild?
http://boxerville.se/forum/misc.php?ite … download=0
Tänk om det vore BDH 265... Bay DubbelHytt 265 (modellbetäckningen)
Vill ju snart se en dh på vägen jag!
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden