Är det någon som är sugen?
1973 typ2
Tidigare:
1969 typ2, 1963 typ1, 1988 typ2
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ2: Splitbuss » Rädda ett skogsvrak
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Är det någon som är sugen?
Motorn är äldre än skrothögen...för det är troligen en 66a.
jag blir så fascinerad att motorer o växellådor som legat ute länge ser så rena ut på all gjutgods 
Om motorn är äldre än skrothögen borde det finnas en kaross till kanske. Hmmm... Behöver nog göra lite detektivarbete.
Det där fixar en portopower.
e-post sänt hoppas det kom fram!
Nej inte än!
Snart blir det räddning av denna buss!!!
Var och tittade på den och det finns saker som jag behöver från den, dock så är den så slut som den ser ut på bilderna!.
Första gången jag besöker ett VW skogsvrak!

Första gången jag besöker ett VW skogsvrak!

Jasså!!det kunde du sagt,, då hade jag kunna ta med dig på en tur o titta på skogs vrak!!
Men det kommer
Jasså!!det kunde du sagt,, då hade jag kunna ta med dig på en tur o titta på skogs vrak!!
Men det kommer
Dom har jag ju bara hört talasom i 20år och sett på bild, varför tar du mig inte dit!

Ja nu får det nog hända något snart!! Var där idag o fick reda på att gubben har gått bort
så vi lär nog ligga på släkten så att det inte blir skrotbingen med allt! Innan vi har varigt där
La ut denna tråd på skoj. Trodde aldrig att det skulle vara så många som var intresserade. Bussen är nu "räddad". Markägaren är överlycklig att skrotet är borta utan att han behövde lyfta ett finger. En bild på räddningen kanske skulle sitta fint eller hur? Tyvärr har jag ingen utan vänder mig till den som hämtade vraket en regnig söndag!
Fan vad tråkigt, tyvärr så blir vissa helt tokiga när det gäller split/bd och bryr sig inte om hur dom kommer över dessa "vrak" 
Fan vad tråkigt, tyvärr så blir vissa helt tokiga när det gäller split/bd och bryr sig inte om hur dom kommer över dessa "vrak"
Nej nej.
Alltså det var en helt regelrätt och godkänd hämtning. På riktigt blev markägaren glad. Även Alverby som hämta var/är glad. Jag är glad att jag fick vara med om det. Grannarna är glada att vraket försvann. Alla är glada fast bara olika mycket.
Vem är nu ägare av denna? jag skulle verkligen vilja komma i kontakt med ägaren.
Haha ok läste det som något helt annat
skönt att alla är nöjda 
Det är jag som har tagit vara på det som en gång var en -66 buss med dubbel dörrar och klätt lastrum med soffor.
Kan ju inte säga att jag äger den efter som det inte fanns något chassinummer eller chassiplåt
.
Jag fick göra en trevlig bärgning av delarna till sammans med David hl.
Dock så har inte bliderna kommit längre en till telefonen, men fram över så .........
VW Raggare bara att kicka pm!!
Är lite dålig på att logga in i blad så svar kan dröja! 
Det är jag som har tagit vara på det som en gång var en -66 buss med dubbel dörrar och klätt lastrum med soffor.
Kan ju inte säga att jag äger den efter som det inte fanns något chassinummer eller chassiplåt
.
Jag fick göra en trevlig bärgning av delarna till sammans med David hl.
Dock så har inte bliderna kommit längre en till telefonen, men fram över så .........VW Raggare bara att kicka pm!!
Är lite dålig på att logga in i blad så svar kan dröja!
Du har pm!
här kommer en bild på den regniga trevliga bärgningen
En del bra plåtar kan komma till användning i framtiden
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ2: Splitbuss » Rädda ett skogsvrak
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.