1

Jaha då var vi här igen..tänkte bygga om bromsarna helt där bak på min 1303a, men jag hittar f*n inte det jag behöver..lite för oinsatt i vad som faktiskt sitter där..:/
  Allt från monteringsdetaljer till backar, kan någon hjälpa mig vore det tacksamt! ICQ/ag

2

Syxez skrev:

Jaha då var vi här igen..tänkte bygga om bromsarna helt där bak på min 1303a, men jag hittar f*n inte det jag behöver..lite för oinsatt i vad som faktiskt sitter där..:/
  Allt från monteringsdetaljer till backar, kan någon hjälpa mig vore det tacksamt! ICQ/ag

Hur ska du bygga om? Från självjusterande till vanlig justering eller nåt annat?

3

stickan skrev:
Syxez skrev:

Hur ska du bygga om? Från självjusterande till vanlig justering eller nåt annat?

Oops, renovera vart ordet, bara nya prylar! Samma som sitter där! ICQ/ab

4

CSP(hyllinge) är ett ställe som har mycket  du kan även kolla med dalhems
/// M

Utför Flödes test av toppar
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare  av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke

5

PPRMicke skrev:

CSP(hyllinge) är ett ställe som har mycket  du kan även kolla med dalhems
/// M

Tack men har kollat överallt tycker jag, men är det till 1303 så står det bara fram..och där sitter ju skivor på min..kanske är samma men känns konstigt!

6

Kolla med Gösta Rustas i Enviken.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

7

Backar och monteringssatser har AD..

8

stickan skrev:

Backar och monteringssatser har AD..

Det hade dem minsann! Tackar