Jaha då var vi här igen..tänkte bygga om bromsarna helt där bak på min 1303a, men jag hittar f*n inte det jag behöver..lite för oinsatt i vad som faktiskt sitter där..:/
Allt från monteringsdetaljer till backar, kan någon hjälpa mig vore det tacksamt! 
Jaha då var vi här igen..tänkte bygga om bromsarna helt där bak på min 1303a, men jag hittar f*n inte det jag behöver..lite för oinsatt i vad som faktiskt sitter där..:/
Allt från monteringsdetaljer till backar, kan någon hjälpa mig vore det tacksamt!
Hur ska du bygga om? Från självjusterande till vanlig justering eller nåt annat?
Syxez skrev:Jaha då var vi här igen..tänkte bygga om bromsarna helt där bak på min 1303a, men jag hittar f*n inte det jag behöver..lite för oinsatt i vad som faktiskt sitter där..:/
Allt från monteringsdetaljer till backar, kan någon hjälpa mig vore det tacksamt!Hur ska du bygga om? Från självjusterande till vanlig justering eller nåt annat?
Oops, renovera vart ordet, bara nya prylar! Samma som sitter där! 
CSP(hyllinge) är ett ställe som har mycket du kan även kolla med dalhems
/// M
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke
CSP(hyllinge) är ett ställe som har mycket du kan även kolla med dalhems
/// M
Tack men har kollat överallt tycker jag, men är det till 1303 så står det bara fram..och där sitter ju skivor på min..kanske är samma men känns konstigt!
Kolla med Gösta Rustas i Enviken.
Ali G
Backar och monteringssatser har AD..
Backar och monteringssatser har AD..
Det hade dem minsann! Tackar