1

Har ni också samma problem som mig? Blockets sökmotor har gått vilse. Jag mäter in order MINI och modellår t.o.m. 2000. Då får jag en hel del andra bilannonser än Mini. I dessa annonser står inget ord MINI, men alla dessa annonser innehåller order MIN.
Vilken strul Default/hmm

VW TYP1 1974 (1300S)       BMC 850 Pickup 1965       AUSTIN SE7EN  1959

Modern cars are nothing but visual pollution !

2

njae...
Jag söker på vw och får annonser som innehåller "ww" som engelska förkortningen för andra värlskriget, och samma sak på Tradera.
ICQ/ad Prova med sökordet "hundkoja"... (med eller utan takpapp och hänglåsöverfall):P

Mer seriöst, hur blir det om du skriver "mini" inom sitationstecken då?

"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."

3

"mini" och hundkoja har nog samma resultat. Blocket har nog länkat dessa ord ihop.
Det är egentligen mycket märkligt att man söker "hundkoja" och får annonser på Jeep, Chevrolet och Volvo bilar...  ICQ/ad

4

sökmotorn på blocket och flera andra sidor söker efter själva ordet på flera ställen samtidigt. så om man skriver typ, bubbla så kan volvo m.m komma upp då annonsutgivaren skivit typ "liten bubbla i lacken" eller liknande.

5

Det förstår jag. Men ordet "hundkoja" står ingenstans i Jeep Cherokee annonsen Default/hmm

6

En annan grej är ju alla de säljare som inte kan stava, Wolksvagen, exempelvis, WV. Två sidor med olika "wv". Jag hittade en gång en bra motor på en felstavad annons, den hade legat ute länge, och det vara bara jag som ringde... Den gången sökte jag på; dubbelport, AD och AS samt 1600. Så manfår vara litet finurlig för att hitta det man söker.

"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."

7

Varför leta efter en "mini"  ICQ/ae 

Letat bubbla ett tag och sökte då på VW bubbla men hittade ingen som passade, men när jag bara sökte på bubbla så hittade jag en 62a som nu är min  ICQ/ag

If one does not fail at times, then one has not challenged himself.

Early Bay 71a "Polisbussen",  Bubbla 61a,  Bubbla 62a ratlook R.I.P

8

Mini's, liksom en del andra veteranbilar är coola  ICQ/af
Dessutom är Mini's så mycket roligt i kurvorna och rondeller  ICQ/af  ICQ/af
Men för långåkning tar jag helst min kära Bubbla  ICQ/ab