1

Halloj.

Jo det är såhär att jag finner 2st modeller väldigt intressanta just nu.
Den ena är Notchbacken och den andra är Ghian, Men framförallt Notchen, så jag tänkte  bara kika lite om det är någon som har någon ståendes till salu

( Mest en "intressekoll" från min sida )

MVH

Gustav

2

Hej jag har en notch till salu iof är det en som är intresserad kommer i dec
men först till kvarn. Den är inte billig men väldigt fin
om du är intresserad maila mig [email protected]
Micke

3

Tjena! Är egentligen inte så sugen å sälja min, men rätt pris så ja kan finansiera nya projektet så kan de ju va möjligt!

Notch -65 ny lackad (av mig i garaget) nya kolvringar, alla packningar bytt, 1680cc 2*weber idf 44 vassare kam, topparna nyligen genomgångna. Alla gummi lister utvändigt till skärmar och rutor nya.

Mycket gjort på bilen! Men som sagt ska va väldigt rätt pris om den ska säljas!
Tar frågor i Pm!

/Fredrik

Twin Peak Boxers

Bob-Notchback 1500S -65

Instagram: bob.turri

4

bumbi_ skrev:

Tjena! Är egentligen inte så sugen å sälja min, men rätt pris så ja kan finansiera nya projektet så kan de ju va möjligt!

Notch -65 ny lackad (av mig i garaget) nya kolvringar, alla packningar bytt, 1680cc 2*weber idf 44 vassare kam, topparna nyligen genomgångna. Alla gummi lister utvändigt till skärmar och rutor nya.

Mycket gjort på bilen! Men som sagt ska va väldigt rätt pris om den ska säljas!
Tar frågor i Pm!

/Fredrik

Bob ja, jag antar att det priset sticker iväg bra mkt för det ska vara värt att sälja Bobban ICQ/ad

5

Ja den blir ju inte gratis direkt! Men buda kan man göra så får man väl se om de är intressant! ICQ/ab men som sagt, ska kännas bra med priset om de ska säljas!

Twin Peak Boxers

Bob-Notchback 1500S -65

Instagram: bob.turri

6

,

7

Om du får tag i något rostigt men komplett lik till Vw 1500:a så har jag en rostfri tom kaross med bottenplatta att sälja. Finns i Blekinge. PM vid intresse MVH: Andreas