Jag vill åxå ha en tischa
Fyfan vad frän buss du har!
Blir riktigt svartis och det kliar i insirationsknölarna.
Kommer definitivt att bli en Buss när jag är klar med bubblan!
Lycka till med fortsatt arbete!
Thanks 
Glömde säga hur rå jag tycker att din buss är för övrigt. Ett föredöme 
Tackar, tackar
Fick lov att dra igång den och ta en sväng idag

Epic..snygg bild.. 
late,
in love,
and a little drunk..

She thought she was a cleaner
But she was a frying pan
för att den är så förbannat häftig
för att den inte är min
Early Bay 71a "Polisbussen", Bubbla 61a, Bubbla 62a ratlook R.I.P
Den bilden skulle göra sig på en fototapet!!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Någon borde ta hand om den gamla bussen som står i skogsgläntan... 
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Safarirutor stängda!
Why??? 
Snyggt kort!!!!
Snyggt kort!!!!
X2 snyggt!
Riktigt snyggt ! 
Stenhårt! 
Äntligen dags för lite bussmek
ny ljuddämpare, svärd och lite småservice på agendan, kanske lite dumt att riva några dagar innan 1:a Maj turen men blev lite taggad

Härligt, är garageplatsen framför din nu ?
Härligt, är garageplatsen framför din nu ?
Nä, inte än...ska bearbeta Kim lite snart 
Äntligen dags för lite bussmek
ny ljuddämpare, svärd och lite småservice på agendan, kanske lite dumt att riva några dagar innan 1:a Maj turen men blev lite taggad
Ja, nu skräller du ordentligt. Med tanke på att "byte av gasvajer" varit ett vinterprojekt tidigare
Fast du hann ju faktiskt långt med 54:an denna vinter....
GB skrev:Äntligen dags för lite bussmek
Ja, nu skräller du ordentligt. Med tanke på att "byte av gasvajer" varit ett vinterprojekt tidigare
![]()
Fast du hann ju faktiskt långt med 54:an denna vinter....
Haha, ja men sen återstår det om jag blir klar i veckan eller lagom till Bug Run Classic 
Onsdag var det ljuddämparbyte vilket jag trodde var av/på men nädå... men Gustaf puschade på och hjälpte förlänga värmekammarrören så dämparen kom på
Sen var det dags för slutrör, där togs det röret från en gammal värmekammare som Macke snittade på lite väl valda ställen och som jag sedan svetsade ihop och voilá, ett pre -59 inspirerat slutrör på plats
Var i valet och kvalet om jag verkligen skulle byta svärden igår... men hey, who dares wins, tog lite längre tid än beräknat och Singe hjälpte till på kvällen tills vi justerat höjden lika på båda sidor och baken är 2-3cm närmare backen
Ska kolla över svärden lite mer framöver och en gänga i Porsche adaptern gav upp så ena bakhjulet sitter bara med 4 bult, men imorgon ska det bli 1:a Maj tur så får hoppas allt håller och lirar 
472 2015-04-30 08:32:17 Senaste redigerad av Franke (2015-04-30 08:32:30)
Perfekt stance 
Trevligt,bra jobbat! 
late,
in love,
and a little drunk..
Thanks
Franke; får se efter man åkt lite hur det funkar med denna stance
och vänster är maxhöjd på justeringen och höger typ halva...så jag tänkte testa kugga om vänstersidan men det tar jag när jag blir ledig 
GB: En klassiker, du är tvungen att justera både inre yttre splines om det ska bli rätt.
Det går iaf snabbt att fixa nu då du slipper släppa på svärden bak vid drivaxlarna