1

Ar det nan mer an jag som reagerar pa skillnaden i pris mellan bilar kopes och korbar bil saljes. Folk som vill kopa en bil kan val latt titta pa saljes har eller saljes pa blocket. 10 000 ar ingen rostfri bra bil numera. Inte ens en sankt ratlook for 30000 ar en rostfri parla. Hur manga tappade sugar finns det inte som har kopt en sa kallad parla som senare far ett antal tvaor vid besiktning. Har som overalt annars far man vad man betalar for. Hyr in en kunnig person som vet vad som galler nar du skall spendera dina surt forvarvade slantar pa en 35- 40 ar gammal bil. Tyvarr staller inte jag upp men det finns sakert dom som gor. bara ett enkelt rad till alla som vill ha en bubbla

2

för tietusen får du ju inte ens en fin volvo 240 för i dag.

jag köpte min 61a bubbla som är upplagad men med kass motor för 23 och de tyckte jag var billigt. men vill man inte betala mer än max tio tusen så får man nog räkna med rost och lite jobb. annars så är ju 70 talarna skapligt billiga ensålänge

3

Runt 20´så lär du väl få "en körbar o besiktigad bil"....resten läggs på finish.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream