1

Är det bara jag som tycker den här T3 T25 tråden är sjukt rörig? Vi är ju en jäkla massa som är här inne och hänger  ICQ/ag

Vore väll jättefint med olika underkategorier som i det andra "rundare forumet"? ICQ/ab

Köpes/Säljes/Tips/  Frågor om Motor, kaross, drivlina etc...

Vad tycker ni andra?

/Pierre J

VW KLEINBUS 221 -71

----=rehab is for quitters=----

2

Nu börjar intagandet av domänen boxerville!! muhaha!
nämen ärligt, talat så, om pågarna skulle kunna titta över om det är möjligt att göra så absolut.
I vartfall här under T3 T25, det behöver inte nödvändigtvis synas i forumindex.

Anledningen till att det inte är så mycket fokus här, är ju för att "vi" befinner oss i gråzonen. Det var luftkylt, men blev vattenkylt. Det är väl därför som vi fått en egen hörna, trots att det annars är "strictly aircooled". Och det är såklart bara att tacka för att dom låter oss hänga här också.
Många av de luftkylda verkar trots allt köra fyrkant i vardagen(har sett några trådar där man skymtar rätt många) så visst finns det nog mer folk som skulle uppskattat det.

Läs inte detta.

3

Hej alla!
Ja jag skulle också vilja se en utbyggnad av T3 avdelningen.
Tex köp och sälj.  ICQ/ab

Hils
Magnus

4

hero skrev:

Nu börjar intagandet av domänen boxerville!! muhaha!
nämen ärligt, talat så, om pågarna skulle kunna titta över om det är möjligt att göra så absolut.
I vartfall här under T3 T25, det behöver inte nödvändigtvis synas i forumindex.

Anledningen till att det inte är så mycket fokus här, är ju för att "vi" befinner oss i gråzonen. Det var luftkylt, men blev vattenkylt. Det är väl därför som vi fått en egen hörna, trots att det annars är "strictly aircooled". Och det är såklart bara att tacka för att dom låter oss hänga här också.
Många av de luftkylda verkar trots allt köra fyrkant i vardagen(har sett några trådar där man skymtar rätt många) så visst finns det nog mer folk som skulle uppskattat det.

Du har så rätt så rätt ICQ/ab

Själv har jag ju en Bay buss utöver min vattenkokare..

Det hade räckt med  två tre under kategorier.. det är så himla rörigt här ICQ/ab..   

Som sagt.. kudos till grabbarna som driver forumet .. Så Vattenskallarna och fyrkantarna även får vara här..

VW KLEINBUS 221 -71

5

Tha fuck? Vadå rörigt?
Inga jävla underforum tack.

6

svenne duva skrev:

Tha fuck? Vadå rörigt?
Inga jävla underforum tack.

Lugn och fin ICQ/ad

Hade väll inte gjort något med En köp&sälj Underkategori? Behövs ju inte mer..

Så slipper man scanna igenom alla andra trådar när man letar efter något objekt.

VW KLEINBUS 221 -71

7

Rörigt? Håller inte alls med.

Håller med svenne, inga underforum.

Nils, umeå

orange transporter DH syncro -86
vit transporter EH -86 reservdelsbil

8

Skulle vilja se underforum för fyrkantsbussar/vattenkylt, upplever det som rörigt nu.

9

Typ2 har fått massa under kategorier så nu orkar ingen klicka in sig överallt och det har mer eller mindre dött på grund av låg aktivitet.

Själv tittar jag in här ibland och då är det enkelt att bara scrolla igenom listan och hitta det som kan vara intressant.

10

Det enda som jag tycker verkligen skulle behövas som en underkategori är en köpes och en säljes avdelning för vattenkyld fyrkantsbuss...

11

Så som det är nu så går man in och bläddrar igenom allt möjligt vilket leder till att det mesta som man annars går miste om att läsa på andra kategorier lyftsfram istället för att dö ut..Inte alla ändringar är framsteg, som Dominique skriver så kan det vara ett steg bakåt genom att vissa kategorier aldrig besöks och dör ut ICQ/ae

Köp och sälj t3 kan jag dock hålla med om, eller göra undantag så att det får vara med i vanliga köp och sälj

12 Senaste redigerad av Baua (2014-11-15 15:54:29)

Personligen vill jag kunna hitta det som jag är ute efter direkt, eller i alla fall ganska fort.
Skulle kunna vara T3 projekt, T3 teknik, T3 köp/sälj, T3 träffar.
Egentligen inga jätteförändringar från idag.
VW entusiaster är vi ju alla trots allt. Krävs det mycket handpåläggning kan jag tänka mig att
sponsra sidan med lite pengar om det skulle krävas mycket handpåläggning för att göra detta. Naturligtvis ska vi inte bli ovänner bara för att vi kör olika modeller, dom är ju trots allt av samma märke. Visst, wasserboxer men ändå en Boxer. ICQ/ab

Mvh
Magnus

13

Det snittar två inlägg om dagen, sprid ut det på underforum så är det snart dött här också.

14

Njaää!
Tror inte att det blir färre bara för att man vill förtydliga, snarare tvärt om.
Sen är det väll så att en hobby och dess fordon börjar ju någonstans, så också när,det gäller T3.
Finns nog en större potential hos T3 än hos andra modeller, då T3 i intresset vuxit tillsammans med internet och forumens inträde. Alternativet blir att det skapas egna separata forum istället för,att hålla ihop det på en plats.

Hils
Magnus