1

Nu har vi  kommit till första fasen av detta  bygge och karossen  är avlyft och ska fixas  lite med.

ALLT  kommer  bli  över utom karossen, men tills vidare  vill vi behålla bottenplattan.
Däremot finns det en  jädrans massa  friskluftsventilationskanaler etc samt mätare, instrumentbrädeknappar , rattaxel, styrsnäcka mm  över som  bara  är synd att slänga på  skroten  för då  är de  borta  för  evigt- Därför är det  bättre att skänka bort delarna till entusiaster.

Skulle det vara så att det  är 2  som  är intresserade av samma grejor inträder budgivning och det går till högstbjudande.
Grejorna finns i södra Sthlm

Med vänlig hälsning R

2

PM

3

Pm sänt

4

å ett till PM  ICQ/ab

5

Är intresserad av ratten och inredningen.

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

6

PM

7

Ohhh Shit!!
Får  gå in  och kolla PM:na då...
Ratten sitter på rattaxeln.
Inredningen var  vi  inte så intresserade av  så vi  tog inte med den  när vi  hämtade bilen- KANSKE kan ett baksäte finnas - i toppskick.
Ska kolla
Med vänlig hälsning R

8

Har du främre blinkers kvar?

9

torkarmotor?

10

Är tankmätaren kvar?

11

Har du klockan kvar ?

12

Om framblinkers finnes så tar/köper jag dom!!
Jag har en kompis som letar med ljus å lykta (boende i norge) å isf så tar han dom väldigt gärna.

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden