1 Senaste redigerad av 25hpman (2011-06-09 19:40:14)

...vill jag gärna att ni skickar ett mail eller ett PM, så att jag i villervallan inte glömmer bort nåns grejor.

Har koll på följande:

Micke Bergman / Todi
Mohawk
Steffo
Edström
Martin Ivarsson
Pompejus
Demian
Lagerhult
Erik Mr Zwitter

Men är ni fler?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

2

Redtip och elskydd var det till mig. Monteringskruvarna för elskyddet hade du inte hittat?

3

Hoppas du tar med mina avgasprylar,som sagt kommer fredag kväll,ringer dig när jag kommit dit.../Sventa

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

4

Just det ja, de rotade jag fram igår kväll. Ska bara fnatta ihop monteringssatsen också, så det blir komplett.  Kommer nog inte till Mantorp innan kl 21.

5

Mohawk skrev:

Redtip och elskydd var det till mig. Monteringskruvarna för elskyddet hade du inte hittat?

Nej, inte hittat skruvarna än, de kan dyka upp under dagen.

6

mina prylar kan vi ta via posten. får inget svar från ev som ska ner. ingen panik med dom heller. även det till willys är av intresse.  ICQ/ad

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

7

25hpman skrev:

Just det ja, de rotade jag fram igår kväll. Ska bara fnatta ihop monteringssatsen också, så det blir komplett.  Kommer nog inte till Mantorp innan kl 21.

Kanon,vi dröjer oss kvar och hörs på telefon så får vi nog till det..... ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

8

jn skrev:

mina prylar kan vi ta via posten. får inget svar från ev som ska ner. ingen panik med dom heller. även det till willys är av intresse.  ICQ/ad

Jag ska ner. Jag åker ju till Gävle titt som tätt.

9

Demian skrev:
jn skrev:

Jag ska ner. Jag åker ju till Gävle titt som tätt.

ja om thomas hinner se detta så kan du ta med dom och ge dom till demian. lysen och willysprylar. pm:a vad du vill ha för willysgrejerna.  ICQ/ad

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

10

Åh Mr.Zwitter

11 Senaste redigerad av 25hpman (2011-06-09 19:42:29)

Oh yes, den är inpackad. Du hämtar väl på lördag?

12

Yes, kommer dit imorgon kväll..

13

Kanoners

14

25hpman skrev:

...vill jag gärna att ni skickar ett mail eller ett PM, så att jag i villervallan inte glömmer bort nåns grejor.

Har koll på följande:

Micke Bergman / vwrob  (Todi åker inte)
Mohawk
Steffo
Edström
Martin Ivarsson
Pompejus
Demian
Lagerhult
Erik Mr Zwitter

Men är ni fler?

//micke

If it sounds good it is good!

15 Senaste redigerad av 25hpman (2011-06-10 09:15:03)

OK, vwrob då...