Tjena
Det är en röd vinylinredning i -61.an.
Vad heter den inredningen?
Det saknas dörrsidor, sidor bak och ryggstödet.
Är det någon som ligger på dessa delar?
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Klädsel och ryggstöd till denna inredning.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tjena
Det är en röd vinylinredning i -61.an.
Vad heter den inredningen?
Det saknas dörrsidor, sidor bak och ryggstödet.
Är det någon som ligger på dessa delar?
Ser ut som en inredning från åren kring 1965-66.
Det borde t o m kunna vara från 66 t o m kanske 67. Ser ut som stolarna i min kabriolet, fast utan öppningsmekanismen för att komma in i baksätet. Kulören heter Indian red och tyvärr bleks de med åren så att de nästan blir tegelröda...Om du köper nya dörrsidor från TMI eller någon annan, så kan det vara idé att ändå köpa originaldörrsidor oavsett kulör och flytta över den nya vinylen till de gamla dörrsidorna, då de gamla oftast är av bättre kvalitet. Plast att sätta bakom dörrsidorna kan du hitta lite varstans. Enda trixet med detta är innerhandtagen som är lite trickiga att hitta i rött. Jag kör med de gamla blekta trots allt. Ett ryggstöd till baksätet borde inte vara så svårt att hitta till en sedan.
Bäst är väl om du kan hitta en komplett inredning med samma "slitning", fast det beror ju på hur du vill ha bilen. Jag har en ouppackad TMI-inredning liggande i rött med rätt kulör för två stolar till min 67:a och vinylt till hela baksätet, men det är som sagt till en kabriolet.
Christer
66 är det inte, möjligen 67.
Tror denna inredning blir fin, lätt att torka av om man glömt soltaket öppet
Men jag har inte hittat något i inredningsväg än. 
Har du soltak också? Kul! Ska bilen var röd? kanske med rött soltak, då blir det ju en triple-red. Hoppas att du hittar något i rött. Det var ju en alldeles inte ovanlig kulör.
Christer
Kan detta vara nåt som passar..?
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=30094
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Klädsel och ryggstöd till denna inredning.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.