Har en oanvänd men lite garageskitig CSP-spak till salu. Osäker på till vilken årsmodell, men det följer med 3 olika distansplattor / lägesplattor så det verkar som att det går att få den att passa i flera olika årmodeller. Passar dock inte bay. Kan tas med till Bug Run. 1500 spänn. [email protected] / 073-9847436
Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/ff02c052741b45e7d3e08d7082c23c6d.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297
Passar dock inte bay.
skiiit...
får snickra till en själv... 
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Ja tar han!
När löser vi detta, före du drar till BR, eller efter?
Jag åker inte ner... Däremot tänkte jag att vi löser hämtningen av spaken till Bad Camber! 
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Såld till Burträsk! 
Det märks att PM-funktionen släpar duktigt. Kanske dags att göra ett seriöst försök att rätta till det?
Det märks att PM-funktionen släpar duktigt. Kanske dags att göra ett seriöst försök att rätta till det?
Varför PM:ar man varandra?
Vad är skillnaden mot att skicka ett hederligt e-mail?
Har liksom aldrig förstått finessen...
Men vad vet jag. Kanske är jag för gammal för att förstå 
Tackar!
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Desutom, 25an, förra gången var det ju du som fyndade, när det var strul med forumet (chrome hjärtisar) 
Tel 07noll357185ett
Då var det bud som gällde. Är man snål får man inget.
Det handlade inte om snålhet, utan missad tid..... Jag hade gärna bjudit en krona över dig, å haft dessa i bokhyllan.... Men men..... Nu har jag ju en långspak att klia ryggen med istället 
Tel 07noll357185ett
Den lär va hårig har jag hört.
En tomte här innifrån har sen du tipsade omvälden om vad jag hade, hotat med feta pengar för det där bakljusena...
Ajj då..... Sorry!! Det var inte meningen att avslöja dina gömmor! Trodde du sålt dem faktiskt...
Det är ju fötterna på en burträskare som är håriga.... 
Tel 07noll357185ett
Ja, just det. Som på en hobbit då va?
Mycket säljer jag, men inte såna klenoder.