1

Söker efter dörrsidor passande min oval ( behöver inte vara rätt i årsmodell då det är många modeller som passar, men helst såna med tyg på som denna )  Ifall någon har det utseendet på bilden så räcker det med dom två främre, ifall färgerna är annorlunda så söker jag isåfall både främre och bakre..
Ev kan jag vara intresserad av framstolar och baksäte också ifall det finns matchande till dörrsidorna!
Det behöver inte vara nyskick på dörrsidorna såklart men "bra skick" är iaf ett krav.

http://i1308.photobucket.com/albums/s605/Risto85/899F6E87-6BDC-4F9D-BEC9-03E22D91D332_zpsmkgkgeaw.jpg

MVH Kristofer

Det gick inte fort och inte blev det bra heller...

2

Ingen som har? Som sagt det räcker ev med dom två främre ( så länge dom är av den "äldre modellen " med tyg )

3

Jag har en sats från en blå 57a....dock inte i original, utan omklädda i mörkblå vinyl, med original kromlist o armstöd. Fint skick.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

4

25hpman skrev:

Jag har en sats från en blå 57a....dock inte i original, utan omklädda i mörkblå vinyl, med original kromlist o armstöd. Fint skick.

Ok, det låter intressant! Du råkar inte ha någon bild?  Kan du tänka dig att skicka dom, annars är det iofs ingen panik ifall frakt går att lösa på annat sätt.. Och vad kostar dom? ( skicka gärna pm om du inte vill ta det i tråden )

5

Var i Fagersta innan ikväll...foton får jag fixa där hemma.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

6

25hpman skrev:

Var i Fagersta innan ikväll...foton får jag fixa där hemma.

Har skickat pm!