1

För 6 månder sedan beställde jag några produkter från Creative-engineering.com, jag har fortfarande inte fått någon leverans. Jag pratade med dem i juni, samt i början av augusti. I början av augusti sa de att de precis skickat dem. En vecka senare mailade jag och sa att jag fortfarande inte fått något. De har inte svarat på det mailet. När jag ringer är det upptaget.
Någon med liknande erfarenhet? Någon med annan erfarenhet?

Riktigt surt i alla fall.

2 Senaste redigerad av easos (2014-10-24 10:04:07)

Jacob skrev:

För 6 månder sedan beställde jag några produkter från Creative-engineering.com, jag har fortfarande inte fått någon leverans. Jag pratade med dem i juni, samt i början av augusti. I början av augusti sa de att de precis skickat dem. En vecka senare mailade jag och sa att jag fortfarande inte fått något. De har inte svarat på det mailet. När jag ringer är det upptaget.
Någon med liknande erfarenhet? Någon med annan erfarenhet?

Riktigt surt i alla fall.

Jag blev fundersam själv när jag beställde delar där ifrån... det tog lång tid..... mejlade har jag för mig men fick inget svar.. men tillslut så dök de upp.
Har man otur kan ju posten slarvat bort paketet !?
Men de kanske är CE´s fel också..... stöt på mera kanske ?
Vad hade du beställt ? Är det trummor så kan det ju ta lite tid då de troligen gör dessa när man har beställt.
men ett halvår ska det ju inte ta ! ICQ/ac

mvh/
Andy

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

3

Tryck på mer om att du vill ha fraktsedelsnummer så du kan se vart grejorna har tagit vägen.

Typ 2 Buss -72 Renovering pågår

4

Jag mailade och frågade om lite delar i våras, jag fick svar på nån dag.
Sen beställde jag och det tog nog en dryg månad att få grejorna.
Jag mailade på denna adressen   [email protected]  Och fick svar av Mandy.

Så jag var nöjd med dom ICQ/ab

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

5

Tog lite tid och några mail men det är det enda negativa jag upplevde och vad jag läst om dom.
Skulle inte tveka att handla igen  ICQ/ab

6 Senaste redigerad av easos (2014-10-24 11:18:06)

Fick nog svar av en Mandy nu när jag tänker efter.... men man ska väl inte behöva vänta i ett halvår !?

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

7

Jag fick vänta över 3månader på mina trummor och tog tid innan jag fick mailsvar etc. Men tillslut kom dom, synd att jag antingen fick fel vara eller så var dom felproducerade så jag fick lämna iväg och få dom svarvade för att kunna montera.

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019