Ny på bubblafronten! Köpte en 65a i Kode för ett par veckor sedan.
Rosten som är finns på fotstegsfästena, annars är den fin.
Ska byta ut bromssystemet och fixa rosten och sänka den i år.
Bilder kommer!

Ser ju jätte fin ut 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Tack! Är förvånad själv över vilket skick den var i, vad jag hört brukar de ju vara riktiga skatbon!
En fråga, jag ska svetsa för värmekanalerna, gör det någon skada på motorn om man tar bort slangen mellan motorn och kupén?
Den ser ju riktigt trevlig ut!
det här blir bra!
gör det någon skada på motorn om man tar bort slangen mellan motorn och kupén?
Nej, dom flesta kör utan 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
En fråga, jag ska svetsa för värmekanalerna, gör det någon skada på motorn om man tar bort slangen mellan motorn och kupén?
Nä, det gör inte nån som helst skada för motorn, men varför ta bort dem? Det kanske är för att jag börjar uppnå gubbålder, men det har klara fördelar med lite värme tidiga fina vårdagar och svala höstkvällar! Och det kostar ju inget att behålla värmekanalerna, Du slipper ju rent av ta bort dem!
MVH: Hella
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)
Kanon! Den drar in avgaser så fläckte ner de idag. Har demonterat gamla bromssystemet idag, min nya renoveringssats från classicvw dök upp idag! Rensade även tanken och fick en liten överraskning, tyckte väl att det var nåt som skramlade.. Frågan är bara varför man använt detta "verktyg"?

Den verkar ju inte så vass, så den har nog inte skurit

Underbart med lite ordvitsar
Vet ju inte vad de sysslat med men tanken var nog god