Är det någon som konverterar T1 spindlar för att passa Barndoor?
Det är så lite jobb, så det gör du nästan själv.
Du borrar/svarvar/brotchar upp länkpinnebussningarna till 20mm. Sen använder du barndoorens shims och länkpinne. Jag har för mig att barndoorspindeln är 7mm bredare, så du måste tillverka en bricka som är 7mm tjock och med ett 20mm hål i.
Sen får du slipa bort den runda kragen på Typ1 spindeln. Den som håller shimsen på plats. Barndoorshimsen har större ytterdiameter, så dom får annars inte plats.
Sen minns jag inte om man får brotcha upp för styrstagen. Använder man splitbussens P-ändar borde det gå ändå. Splitbuss och länkpinne typ1 har samma storlek på P-ändarna. Jag tror att Barndoor har grövre P-ändar. De kör samma storlek som Bay och kulbultstyp1.
Och bubbla 68-
Om det är så enkel så är det kanske någon vill fixa detta åt mig... Mot en ersättning såklart.
Är det någon som har provat med droppade typ1 spindlar?
Är det någon som har provat med droppade typ1 spindlar?
Jag har monterat droppade spindlar på min buss men det är tveksamt om det är lämpligt.
Droppade spindlar gör att castervinkeln på framvagnen blir felaktig vilket gör att väghållningen blir lidande.
Det behövs inte droppade spindlar för att uppnå rätt stuk så mitt råd är att spara in de pengarna. 
Droppade typ 1 blir LÅGT. Håller med att org
typ 1 blir bra.
Ok, inga droppade spindlar.
Ingen som vill fixa min spindlar?