1

Blir det fin väder gör ockelbo maffian ett besök, vore kul om Gävle och Falun folket och andra i närheten joinade. Vore kul att träffas och snacka lite luftkylt!

Nu ser det ut att bli skitväder men vi håller tummarna!

Panel -53, 911 -71

2

Organisera någon typ av träff innan kanske? ICQ/ab Hänger på om det kommer ett gäng folkvagnar ICQ/ab

3

Tjae, det kommer ju iaf 3 Bubblor från Ockelbo om det blir fint väder som sagt  ICQ/ab  Sen så lät det iaf som att "moggeboy" skulle komma från Gävle också, blir ju säkert en del till  ICQ/ag

Typ 1 Ratlook '60

Är ung och dum! Därför frågar jag hellre...

4

Skogenracing anordnar träff den 28/5

Plats: Läkerols Parkering
Datum: 28/5-11
Tid: 18.00
GPS: http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.asp … sult=False

Jag tänkte ev om jag nu hinner hem på lördagen, dyka upp där och sedan rulla in till Sandvikens Cruising!

5

moggeboy skrev:

Skogenracing anordnar träff den 28/5

Plats: Läkerols Parkering
Datum: 28/5-11
Tid: 18.00
GPS: http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.asp … sult=False

Jag tänkte ev om jag nu hinner hem på lördagen, dyka upp där och sedan rulla in till Sandvikens Cruising!

Ja det lät ju som en bra ide, skogen tycker vi om! ICQ/ae

Panel -53, 911 -71

6

ja vart var alla, träffade endast på MrIcka  ICQ/ab

7

Var på väg ett tag. Jag skyller på sjukdomar, sen ankomst av sambon,
dåligt väder...  ICQ/ad

8

Vi var där iaf  Default/hmm

Typ 1 Ratlook '60

9

niclas>> fint folk kommer sent, eller hur är det?  ICQ/ad
var nån timme på skogenträffen, sen sandviken..endast 2-3 vw's syntes till.

10

moggeboy skrev:

niclas>> fint folk kommer sent, eller hur är det?  ICQ/ad
var nån timme på skogenträffen, sen sandviken..endast 2-3 vw's syntes till.

..vi kom aldrig iväg till gävle, massa strul under dagen och precis när vi ska åka börjar 3 av 4 bubblor strula varav niclas bubbla fick stanna hemma (säärring!)
Till slut kom vi in till viken iaf samt mer strulande.. hör väl liksom till det..  ICQ/ad
Blev hur som några vändor i slingan, sen gick växellådan sönder på min och vi rullade lyckligt hem igen ICQ/ab

Var nog iaf 8-10 gamla folkor på crusingen inkl. oss  ICQ/ae

Panel -53, 911 -71

11

Sant Boström, jämfört med ditt haveri så var mitt "problem" en fis i rymden  ICQ/ad  Men förhoppningsvis är det fixat i veckan  ICQ/ag

Typ 1 Ratlook '60

12

surt! Bara in i garagen å meka!  ICQ/af

13

moggeboy skrev:

surt! Bara in i garagen å meka!  ICQ/af

Ska få en överblick gjord av "Fredrik.S" någon dag här, då han ändå ska hit och greja med en annans bil med  ICQ/ag

Typ 1 Ratlook '60

14 Senaste redigerad av MrIcka (2011-06-06 22:46:38)

Borde styra upp någon luftkylt träff i Gävle... bara lite halvseriöst så där, engångsgrill å ett paket korv. Fast är väl inte så många som har nått rullande, alla bara står å mekar i garaget Default/smile

15

MrIcka skrev:

Borde styra upp någon luftkylt träff i Gävle... bara lite halvseriöst så där, engångsgrill å ett paket korv. Fast är väl inte så många som har nått rullande, alla bara står å mekar i garaget Default/smile

Låter som en bra idé, passa på nu medans min fortfarande funkar! ICQ/ag

16

Blir så drygt för oss från Falun att åka enda till Gävle haha

"S"lowbugz 023

17

Freddan skrev:

Blir så drygt för oss från Falun att åka enda till Gävle haha

Vafan ju mer tid man får tillbringa i folkan desto bättre eller? ICQ/ad

18

1 - 2 - 3... någon mer i Gävle som har rullande bil, eller ska vi säga 2 eller hur går de med remmen Olzzon Default/smile

19

räkna med mig!

20

Jo de va ju de jag gjorde... och kom upp i 3 stycken men Olzzon om han har ordning på remmen Default/smile