Lägger ut denna åt bekant, Ring honom om ni är intresserade. Objektet finns i Hagfors i Värmland.
Ring Sebastian och ge ett bud 0703602598
Crewcab 65a
Typ 1 50a i delar
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » Bottenplatta med framvagn o växellåda ev motor 67-70
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Lägger ut denna åt bekant, Ring honom om ni är intresserade. Objektet finns i Hagfors i Värmland.
Ring Sebastian och ge ett bud 0703602598
Ingen som är intresserad? Mycket delar för en billig peng! Ni får gärna buda här i tråden så ska jag informera säljaren.
Är det en 67-70 är det intressant. Jag behöver en långaxlad växellåda och det kan vara värt 500kr att åka till Värmland och hämta hem hela rasket. Är det budet intressant, så ringer jag upp honom. 
Ring honom, om ingen annan ringt före tar han säkert det!
kee har visst inte ringt!!!!! Om någon annan är intresserad hör av er annars går den till skrot!
Det verkar inte som någon får tummen ur! synd om den ska gå till skroten!
....Pacern vore kul (?)
Tänkte på det ett tag. Men det är ont om budget på tidskontot just nu. Kan komma att bli aktuellt senare i vinter, men det är inte jag som ställer villkoren så jag förstår om den inte står kvar.
Pacern är det hans pappa som äger, den har stått länge! Och jag skulle tro det går att köpa den för en mindre peng.
Såld!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » Bottenplatta med framvagn o växellåda ev motor 67-70
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.