1

Har kikat lite på olika digital-tv paket, och har fastnat för boxer flex16.. Är det någon som kör detta och är nöjd? Tillkommer det några avgifter utöver startavgift,månadskostnad och eventuell box?

Finns för mycket att välja på, skulle räcka med Discovery å disneychannel om ja fick bestämma!

NewfieldVW
1972 Bay buss

2

Vi har det och har haft det nu i ett år ungefär. Jättenöjd! Vi kör med modulen rakt in i teven så ingen box för vår del. Inga dolda avgifter eller så och varje månad kan man byta ut sina kanaler och på så sätt hitta de 16 som man verkligen vill ha.

Vi kommer förlänga vårt abonnemang! ICQ/ab

VW T3 EH -85
DKW F89 Schnellaster -53

3

Jag skaffade boxer flex 16 för bara någon månad sedan, har fungerat hur bra som helst och är enkelt att koppla in ICQ/ab

Typ 2 Buss -72 Renovering pågår

4

jag har storsta kanlapaketet dom erbjuder och är super nöjd!

5

Håller med ovanstående. Är nöjd och har flex 16.

VW 1200 -60
VW 1300 -66

6

Håller med ovanstående talare . Har haft boxer länge och inte haft anledning att klaga!

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

7

Då blir det att köra på det! Letade överallt men hittade aldrig om krypteringsavgiften tillkom eller ingick..

NewfieldVW
1972 Bay buss

8

Om  du beställer på deras hemsida så kan du se om det är något som tillkommer, när jag valde boxer så fick man 12 månader där man betalar 159 kr / mån. Och om man band sig 24 månader så ingick boxen eller chipet ICQ/ab

Typ 2 Buss -72 Renovering pågår